![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #76 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
|
allereerst complimenten voor dit prachtige stukje software. het reageert echt goed en is veel moeilijker dan de esky simulator. dus hier maar is goed op oefenen. kwam alleen wel 1 bug tegen... ik kan op zijn kop landen en als een vastgeplakte vliegtuig op de grond rondjes glijden... doe dit met de cessna. nog niet getest op andere vliegtuigen ik hoop dat er zeker meer vliegtuigen bij komen. *reclame bij dat ene vliegtuig zou ik niet zo pal in beeld zetten.. de eerste 3x crash je gelijk...
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #77 (permalink) | |
| Lid sinds: 11 januari 2010
| Citaat:
Op deze pagina zijn al wat extra toestellen te vinden. Je hebt hier wel de beta van versie 0.1.3 voor nodig. Er komt zeer binnenkort een nieuwe beta-versie uit (waar onder andere de bug van enkele posts hoger uit is). Bij de nieuwe versie zal het wat gemakkelijker worden om nieuwe toestellen te installeren en zijn wat leuke extra's toegevoegd, zoals hellingzweven: Groetjes, Davy
__________________ De gratis R/C flightsim: http://rcdeskpilot.com | |
| | |
| | #78 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
|
ik gebruikt de 0.1.3 beta. en het lukt me gleijk bij de start door hem om zo;n aileron heen te gooien en te corrigeren met de hoogteroer.
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #79 (permalink) |
| Lid sinds: 7 december 2008 Locatie: Schoonebeek Leeftijd: 18
|
Een geweldig programma. Ik heb een poosje terug mijn eerste vliegtuig gekocht en ik wilde alvast wat gaan oefenen. Toen ik met jouw simulator aan de slag ging, was ik direct verslaafd. Ik zal morgen mijn MX-12 er op aansluiten als dat lukt. Weet iemand of ik daarvoor ook gewoon een jack-jack kabel kan gebruiken?
__________________ Multiplex Funcub, Brushless Multiplex Easystar met rolroeren, 1.8m zwever, Multiplex Moritz (gestuurd met Graupner varioprop 14S), speedboot, Graupner MX-12 |
| | |
| | #80 (permalink) | |
| Citaat:
Meer info hier. Succes! Davy
| | |
| | #81 (permalink) |
| Lid sinds: 7 oktober 2005 Locatie: Belgium
|
Hi, Ziet er een goed begin uit... zolang je op vliegsnelheid blijft vliegt het ook al redelijk goed. De andere vliegeigenschappen hebben nog heel wat werk nodig(spins, snaps,...), maar alvast een goede start! In welke taal programmeer je dit alles?
__________________ RC Flying, it takes a month to learn, a lifetime to master Follow 3DCollege on twitter! Laatst gewijzigd door JVDO; 1 juni 2010 om 15:12 |
| | |
| | #82 (permalink) |
| Lid sinds: 20 juli 2006 Locatie: Ameide Leeftijd: 23
|
Heb de sim ook gedownload en werkt echt mooi. Wat JVDO zegt zijn nog niet alle vliegeigenschappen 100% realistisch maar het komt wel goed in de buurt. Puntje wat mij opgevallen is: Ik heb de extra 300 geprobeerd in een spin te krijgen maar dit doet ie niet goed. Doet veel te veel neus down en draait te langzaam wat mij betreft. In real life kreeg ik de zwever van mijn broer nog erger gespint dan de extra in de sim. Wel super mooi werk hoor, zal veel uur werk inzitten! Groeten, Davy
__________________ Hou je Maule! |
| | |
| | #84 (permalink) | |||
| Citaat:
Citaat:
De sim is trouwens geschreven in C#. Ik heb jaren in C++ gewerkt, maar dit in C++ schrijven had minstens 2x zoveel tijd gekost en het performantieverschil is voor de beperkte graphics - en als je voorzichtig bent - bijna niet te merken. Citaat:
Cheers, Davy
__________________ De gratis R/C flightsim: http://rcdeskpilot.com | |||
| | |
| | #87 (permalink) | |
| Citaat:
Davy
| | |
| | #88 (permalink) |
|
Hoi allemaal, met een beetje vertraging heb ik vandaag een nieuwe versie online gezet (beta 2 van v0.1.3). Meer details vind je hier, downloaden kan op de beta download pagina. De belangrijkste wijzigingen:
Zoals altijd hoor ik het graag wanneer jullie problemen, opmerkingen (of complimenten Davy
__________________ De gratis R/C flightsim: http://rcdeskpilot.com |
| | |
| | #90 (permalink) |
| Lid sinds: 23 april 2009 Locatie: Maarn Leeftijd: 18
|
Hey, ik heb hem ook even gedownload. Alles werkt goed, ik hoefde allleen de controls in te stellen en ik kon vliegen. Alles is ook redelijk realistisch. Alleen als je in de cockpit view zit en je land op de grond. Wordt 3/4 van het beeld zwart. Volgens mij komt dit omdat je dan door de map heen kijkt.
|
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |