![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 27 januari 2010 Locatie: Brunssum
|
Hallo, ik ben aan het proberen om mijn ESky ET6I werkend te krijgen op een simulator. Als ik het device insteek met de softdog kabel, herkent Windows XP maar 3 assen. De Linker hendel wordt goed herkend (boven en beneden, links en rechts). Maar van de rechter hendel, werkt alleen maar boven en beneden. Links rechts van de rechter hendel herkend Windows niet Heeft nog iemand dat probleem ? Ik heb de dip switches in de afstandbediening al omgezet, maar helaas geen resultaat
__________________ Belt CP v2 Beginner |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: ede Leeftijd: 40
|
instellen bij xp onder spelbesturing als stuurknuppel met 2 knoppen en gashendel . dan tevens ook de voetpendalen aanvinken. nu zul je hem moeten kalibreren . als dit gedaan is ken je hem op je sim toe onder Bediening (of hoe dat dan ook omschreven is )
|
| | |
| | #3 (permalink) |
|
Serge, bedankt voor de snelle reactie. De softdog kabel heeft een USB aansluiting en wordt niet op de 'game-poort' aangesloten. Zodra ik de kabel insteek herkend hij de joystick als 'PPM'. Mijn PC heeft helemaal geen ouderwetse game port connector meer. Dus zodra ik de stuurknuppel met 2 knoppen en gashendel . dan tevens ook de voetpendalen aanvink, krijg ik de fout melding 'De spelpoort of spelpoortstuurprogramma's zijn niet juist geconfigureerd'
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 5 april 2009 Locatie: wijchen Leeftijd: 44
|
probeer eens te callibreren configuratie scherm gamecontrollers en calibreren maar, heb het zelfde gehad mischien heb je hier iets aan, ook in de simulater nog even het zelfde doen
__________________ gerard is te vinden op www.modelbouwonline.nl |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
@Serge, Ik heb inderdaad Direct-X-9. @Maddog, in het windows XP callibratie scherm van de gamecontrollers werken alle assen correct behalve de link rechts as van de rechter stick niet. Ik heb trouwens iemand gevonden die het zelfde probleem heeft : E-SKY USB interface Cable Driver needed - RC Groups De oplossing die hij had, was de kabel opnieuw solderen. Ik heb inmiddels de mensen van Eskyshop.nl gevraagd of zij het probleem kennen. Misschien kan ik de kabel ruilen om te proberen of het daar aan ligt. Of misschien heeft iemand bij mij in de buurt ook zo'n kabeltje en kan ik die eventueel eens proberen.
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2010 Leeftijd: 27
|
Hallo allemaal, Weet iemand toevallig hoe ik met mijn esky 2,4ghz 6kanaals ET6i de idle up functie kan gebruiken in Phoenix. Ik heb de originele phoenix en usbdongle. De rest werkt wel prima. Ik heb de dipswitches al verzet naar een 4 kanaals zender. Groeten Mark |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
|
De Phoenix dongle gebruiken.. en dan de idle up toewijzen..
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| esky, et6i, softdog |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |