![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #21 (permalink) |
| Guest
|
Eh, wel blijven hè, dit gaat over de sim's/software en kabels voor Dragonfly's. Dit past beter in "Dragonfly TOTAL N00B" of "dragonfly" Groetjes Geoffrey |
|
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 21 oktober 2003 Locatie: Zaandam Strafpunten: 3 Leeftijd: 34
|
Goede info G! keep updating!! Misschien dat je ook de zenderaansluitingen van andere zenders aan je openingspost kan toevoegen. (veel info hier te vinden: http://users.belgacom.net/TX2TX ) Ik heb hem Stickie gemaakt en naar modelbouwsoftware verplaatst.
__________________ Gelukkig is de paardensport van mijn vriendin nog veel duurder |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Lid sinds: 1 januari 2003 Locatie: nijmegen
|
Leuk is dit, Denk ik, nu kan iemand me helpen, door PPjoy te installeren, krijg ik die PPjoy niet geinstalleerd:S.. Ik krijg een lijstje, waaruit ik mijn land moet kiezen. Dan druk ik daar op, en kan ik niet kiezen voor openen op opslaan, Hij opent hem gewoon. Dus ik zie dat balkje vollopen met blauwe blokjes (heb windows 2000), en wanneer hij vol is, gaat hij automatisch Acrobat Reader openen, waarbij ik een foutmelding krijg dat Acrobat hem niet kan openen. best logish natuurlijk, maar wat niet Logish is is: Als ik nou uit dat lijstje naar mijn land ga, en ik doe rechter muisknop, en klik vervolgens op "doel opslaan"dan kan hij hem niet opslaan omdat de webpagina niet beschikbaar is.! Dus, ik krijg hem niet gedownload. Please help me
__________________ Mvg Remy www.airclusive.nl luchtfotografie FPV |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 21 oktober 2003 Locatie: Zaandam Strafpunten: 3 Leeftijd: 34
|
Ik denk dat je ZIP bestanden heb toegewijst aan acrobat reader. Open een verkenner (Windowsknop+E) Extra => Mapopties Tab => Bestandstypen ZIP selecteren (helemaal onderaan lijstje) Verwijderen klikken. Als het goed is kan je hem nu wel downloaden. Je kan ook even winzip installeren dan zet winzip de extensie zelf wel goed.
__________________ Gelukkig is de paardensport van mijn vriendin nog veel duurder |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Guest
|
Heb alles gedaan zoals vermeld, maar bij de kalibratie gaat het volledig mis verschillende malen opnieuw geprobeerd en steeds andere resultaten. Uren proberen maar zonder resultaat, hopelijk is er iemand die me verder kan helpen. Tijd brengt raad.
|
|
| | #28 (permalink) |
| Guest
|
Hallo allemaal, 'k was een beetje druk(was dit weekend bij m'n pa en die heeft geen ADSL, en druk met huiswerk Ik zal straks wel weer ff kijken of er nog meer te updaten valt Bedankt voor het "sticky maken" Satoer Groetjes Geoffrey |
|
| | #29 (permalink) |
| Guest
| @Zumo: Als je PPJoyCOM geactiveerd hebt staan, kan je je zender op 2 manieren calibreren: Onder windows configuratiescherm>spelbesturingen en (als 2e) onder FMS zelf. Let er wel op dat je je RC zender(PPJoy Virtual Joystick 1) als voorkeurs-joystick instelt onder spelbesturingen, mocht dat ook niet helpen: Als je een tweede joystick/gamepad hebt, schakel die dan uit of ontkoppel hem, want die geven ook vaak problemen. @ iedereen die dit leest: Waarschijnlijk begin ik maandag of dinsdag weer met updaten... druk, druk, druk... Groetjes Geoffrey |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |