![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
|
Hallo ik heb nu sinds enkele dagen een dragonfly (walkera) en heb ook de simulator. Ik heb windows XP, al mijn poorten staan aan in de bios, maar hij kan de transmitter adaptor niet vinden als ik het programma op start :S ik heb alles geprobeerd: met crystal, zonder, zender aan, zender uit, en alle combinaties hiervan.... maar het programma wil niet werken Wie heeft er de oplossing?
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
|
Ok, ik heb nu FMS, en PPjoyCom, en hij werkt... alleen niet met de truflite sim, maar goed :P ik kan gaan simmen!!! (vind sim wel VEEL makkelijker dan gewoon trouwens...)
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2002 Locatie: Eindhoven / Wissenkerke Leeftijd: 25
|
Dat had ik ook geloof ik. Waarschijnlijk moet je de mapping aanpassen in 'Parallel Port Joysticks' (in het configuratischerm) Ik geloof dat ik ook de zender zelf anders heb ingesteld.. gas op kanaal 5 bijv. zodat de kanalen wél overeenkwamen. |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Guest
|
Heb ook geprobeerd m'n dragonfly zender aan te sluiten, maar zonder succes..... Ik blijf in ppjoy maar invalid sync byte 0 houden. Hoe stel ik nu de mapping bij configure joysticks (waar je de virtual joystick als eerste kiest) precies in en hoe moet ik de dipswitches zetten? De poorten zijn open maar de zender wordt niet herkent en kan ook niet kalibreren. |
|
| | #42 (permalink) |
| Guest
|
Staat dat niet duidelijk genoeg in mijn beginpost? Zo lang je je zender niet met andere modellen gebruikt, is er geen enkele reden die dipswitches te veranderen. Volgorde van mijn Mode 2 zender(gas links) is aan-uit-aan-aan. Over PPJoy: Alles aangesloten, zender ingeschakeld? Mapping bij configure joysticks? Staat niks over in mijn beginpost, dus niet noodzakelijk. Meeste kun je in FMS zelf regelen. Suc6, Groeetjes, Geoffrey |
|
| | #45 (permalink) |
| Lid sinds: 2 mei 2004 Locatie: Wijchen Leeftijd: 21
|
Als ik pp yoy wil installen begint mijn comp te zeuren dat het een niet geidentificeerde driver is en dat ik hem niet moet/mag installen , ik kan wel doorgaan maar doe ik dan niks fout?
__________________ (\__/)This is Bunny,Copy Bunny into your signature (='.'=)to help him on his way to world domination. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |