![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Qua failsafe is 1 kanaal eigenlijk wel voldoende, en dat is het gas kanaal. Op m`n jet met de Jeti R14 heb ik dat in de ontvanger ingesteld. Ik kijk nog steeds met een schuin oog naar de MX22 als ombouw naar Jeti 2,4 echter zou ik niet voor de orginele MX22 Jeti TGi2 module gaan. Ik zou dan de TU2 module inbouwen in de 35mHz modulebox zodat ik gebruik kan maken van de aansluitingen voor de koptelefoon. De Jeti modules TGi2 heeft dat jammer genoeg ook nog niet standaard erop zitten, anders was dat een keuze mogelijkheid geweest. Kan je wel de interne speaker eraf halen en gaan lopen solderen maar 2 extra pootjes zoals de TU2 heeft is dan makkelijker en netter.
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #32 (permalink) | |
| Banned Lid sinds: 10 juni 2004 Locatie: Maasmechelen/Hapert/EBZW Leeftijd: 40
| Citaat:
Spectrum heeft op de AR9000 ontvangers de keuze tussen een normale en een smart Failsave. De ene: stel je in welke gas knuppelstand , gas dicht is. de rest van de kanalen gaan in hold model bij verlies van het ontvangst signaal. De andere: kun je alle kanalen instellen wat er moet gebeuren bij verlies van het ontvangst signaal. ps ben effe vergeten welke de Smart failsafe is | |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 22 juli 2009 Locatie: Kinrooi - België Leeftijd: 49
|
Ben meer en meer geneigd om naar spectrum te gaan voor mijn ombouw. Alleen............ als ik de prijs van de nieuwe DX8 zie kan ik bijna niet anders dan mijn MX22 verkopen en de DX8 kopen !! Weet het nog effe niet ![]() ![]() De DX8 zou op dit moment wel nog moeilijk leverbaar zijn.
|
| | |
| | #34 (permalink) | |
| Lid sinds: 12 mei 2006 Locatie: Selfkant-Duitsland Leeftijd: 56
| Citaat:
Wanneer je die 12 kanalen nodig hebt en op zoek gaat in de 2.4Ghz markt zul je moeten vaststellen dat de prijzen onevenredig hoog oplopen wanneer je meer als 6-8 kanalen wilt hebben.
__________________ altijd weer die buitenlanders................ (schuim hoort op bier, niet in de lucht) | |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 28 januari 2004 Locatie: Loon op Zand, Vlieg bij RVB te Kaatsheuvel Leeftijd: 41
| Citaat: Dit is inderdaad iets anders als destijds met de introductie is voorgesteld echter het is wel een permanente, ik bedoel, je kan niet zo makkelijk terug naar 35MHz. Ik heb 18 ontvangers waarvan 4 stuks op 2,4 dus ook nog veel 35MHz. Alex |
| | |
| | #36 (permalink) | |
| Lid sinds: 12 mei 2006 Locatie: Selfkant-Duitsland Leeftijd: 56
| Citaat:
Ik ben inderdaad helemaal (permanent) over naar 2.4 Ghz. In mijn posting nr. 22 hier heb ik dat al gesteld. De MX 22 biedt te weinig plaats voor 2 modules om te kunnen wisselen.
__________________ altijd weer die buitenlanders................ (schuim hoort op bier, niet in de lucht) | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |