![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 21 oktober 2009 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 27
|
Het hele idee van Easyfly 3 is dat er zo min mogelijk in zit, daarom is het ook zo goedkoop Voor zover ik weet bestaan er dus geen officiële extra modellen voor deze sim, maar je zou even kunnen kijken of er zelf mensen zo creatief zijn geweest om deze zelf te maken.
__________________ Trex 600 - Trex 250 - Funtana .40 E - PA Addiction - Protech Onyx http://www.youtube.com/user/rcandries |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 16 maart 2009 Locatie: barneveld Leeftijd: 17
|
even een account maken op Willkommen auf R/C - Sim (is gratis) en daar staan 18 pagina,s vol met modellen en ook nog wat pagina,s met scenery,s.
__________________ ja, wat zal ik hier nou eens neerzetten .
|
| | |
| | #7 (permalink) |
|
had het even niet gezien maar volgens mij zijn er nog niet veel modellen voor die sim beschikbaar, zal binnenkort denk ik wel verschijnen. volgens mij is easyfly 3 nog aardig nieuw?
Laatst gewijzigd door wilbert.v/d.berg; 21 augustus 2010 om 10:26 |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
| Citaat:
Als jij mijn clubleden gaat beledigen hier op het forum kom je op de negeerlijst en kan je je eigene problemen zelf gaan oplossen. Mvg Johan
__________________ | |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
sorry hoor, oh ja tim en ik hebben dit allang goed gemaakt via PB was alleen de post vergeten te verwijderen.
Laatst gewijzigd door wilbert.v/d.berg; 21 augustus 2010 om 11:24 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |