![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 29 augustus 2010 Locatie: Wessem Leeftijd: 20
|
Ik heb me realflight aangeschaft en wil er mijn eigen esky controller op gaan gebruiken van mijn lama v4, omdat ik deze controller natuurlijk ook in het echt gebruik. Nu is het probleem dat de rechter stick vlekkeloos werkt, maar ik krijg maar geen beweging in de linker stick. Heeft nog iemand dit probleem gehad of weet misschien iemand hoe je het op kunt lossen? Met vriendelijke Groet, Tim Naus Laatst gewijzigd door DeTimm; 29 augustus 2010 om 21:55 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 28 juli 2010 Locatie: heemskerk
|
hallo ik heb ook realflight en ik heb een 6 kanalen zender van coperx voor 30 euro dit is de link CopterX CX-S01 6-Channel 3D Flight USB RC Flight Simulator |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 32
Weblogartikelen: 1 | Citaat:
@TS: Kun je meer duidelijkheid geven over de manier waarop je de zender aangesloten hebt? En, is het inmiddels al opgelost (aangezien het een ouder draadje is alweer). Misschien dat je tips hebt voor anderen om dit ook op te lossen
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV | |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Lid sinds: 28 juli 2010 Locatie: heemskerk
| Citaat:
| |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |