![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 3 januari 2012 Locatie: oudenaarde Leeftijd: 13
|
hallo allemaal heeft er iemand nog een flight stimulator met controller ? ik zou zo weinig mogelijk uitgeven ... of weet je een site ofzo waar ik een goedkoop kan kopen ? groetjes nathan |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
| Ik dacht dat het software was? Heeft dat ook stimulerende middelen nodig?
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 28 juni 2007 Locatie: Putte (B) Leeftijd: 50
|
Een flight SIMULATOR kan je desgewenst hier gratis downloaden: FMS Homepage Deze kan dan een stimulator zijn om evtl. later up te graden naar een 'te betalen' simulator naar keuze.
__________________ Futaba T10CG 2,4Ghz, Spektrum DX8, Futaba T7C 2,4Ghz. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Ja die ga je natuurlijk niet gratis kunnen downloaden. Heb je geen joy stick of iets dergelijks? Er is tegenwoordig genoeg keuze aan goedkope zenders speciaal voor FMS flight simulator in modelbouwzaken of op internet. Kijk eens rond en lees de handleiding van FMS eens.
| | |
| | #9 (permalink) |
|
Hier heb je een goedkope controller (zender) voor een FMS FLIGHT SIMULATOR E-Sky Simulator
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 10 april 2012 Locatie: nederland Leeftijd: 13
|
hey ik heb een joystick gevonden maar flight simulator moet echt zelf 2e hands kopen of nieuw moet kopen hier heb ik nog een link voor het spel:Product Information en hier voor de joystick:Conrad Electronic - System Information |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Lid sinds: 6 januari 2008 Locatie: Boxtel (MVC Boxtel) www.mvcboxtel.nl
| Citaat: Een wat recentere is de RC-Deskpilot (http://rcdeskpilot.com/). Óók gratis te downloaden. Alleen het instellen van de controls is wel lastiger. De BMI-Filghtsimulator is helemaal op RC-Deskpilot gebaseerd. NB, hoewel de software gratis is heb je nog wel een USB-zender nodig, of een kabeltje voor je eigen zender.
__________________ Gaan vliegen is een keuze, landen is verplicht... | |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Lid sinds: 28 juli 2011 Locatie: Tisselt (België) Leeftijd: 34
| Citaat:
Voor een paar tientallen euros heb je recht op updates, levenlang. Te combineren met de eenvoudige BMI gamepilot 6 controller. Zie bmimodels Ook weer voor een paar tientallen euros. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |