![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #33 (permalink) | |
| Lid sinds: 18 november 2007 Locatie: België Leeftijd: 29
| Citaat:
Heb het ook al geprobeerd , autoconfigurator . Alles werkt tot ik op "oke" clik van de configurator. | |
| | |
| | #35 (permalink) |
|
Oke , na lang aan het programma te kl*** heb ik de oplossing voor mijn probleem gevonden. Ik heb in de map "files" een map bijgemaakt namenlijk "controller" en na helix terug optestarten en de autoconfigurator uittevoeren stond er automatis mijn controller bij in de map conbtroller. |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 2 maart 2008 Locatie: Tilburg Leeftijd: 30
|
Inderdaad een goede simulator. Alleen omgeving foto,s zijn wat onrealistisch als je b.v naar een boom vliegt en er door heen kan vliegen. Weet niet hoe dit bij andere simu,s is? Kan je trouwens ook zelf een omgeving maken? Zijn inpreciepe gewoon foto,s in een 3d panorama. Als je een nieuwe omgeving download zijn het gewoon een stuk of 8 foto,s. Als je nu een omgeving fotografeert, de foto,s overlapend dan werkt het misschien wel....
__________________ Pilot RC 27% Extra, Lorenz high society, sebart wind S, EF extra 300 EXP, T7C. |
| | |
| | #37 (permalink) |
|
ja wie weet ... ( ik ken er niet al te veel van) Het enige probleem dat ik heb is dat ik de heli niet zo goed zie als ik een beetje verder van mij weg vlieg. bij de lama heb ik dat wel niet maar daar kan je geen 3d mee. |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Lid sinds: 25 november 2004 Locatie: Hoorn Leeftijd: 41
|
Je kan dat instellen bij het controller menu bovenin. ![]() En dan : ![]() Ik zit trouwens met het probleem dat met mijn MX-12 en usb adapter kan ik alles wel calibreren in Heli-X, maar de heli weigert van de grond te komen. Heeft iemand anders dit probleem ook ? Ik heb trouwens een goede videokaart en genoeg geheugen, maar soms laten de menu's wel een minuut op zich wachten voor ze tevoorschijn komen...
__________________ Reely Firestar, 3x Airboat, Lama V4, Lama Xtreme Gij zult niet stelen, de regering dult geen concurrentie. Laatst gewijzigd door Gammapooka; 12 juli 2008 om 14:59 |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Lid sinds: 8 februari 2006 Locatie: herenthout(belgie) vliegveld: EBZR Leeftijd: 18
|
nog erger: het staat in de eerste post van dit draadje
__________________ Women like silent men... They think they're actually listening Zweefvliegkamp 2008 |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Guest
|
Ik sta op het punt een simulator aan te schaffen. Ik ben daarom wel benieuwd naar het (eind)oordeel over heli-x. Is het een goede simulator of is er een te groot verschil met de grote commerciele paketten qua physics? Uit het draadje concludeer ik dat met name de traagheid van de heli's niet goed mee genomen wordt. Is dat het belangrijkste punt? Grtz Calv |
|
| | #45 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
|
Een eindoordeel vellen valt niet mee, het blijft als het goed is in beweging. Het zal alleen maar beter worden. Ik vind het leuk dat een gratis SIM zo goed in elkaar zit, de Physics zijn best goed maar het blijft een beetje aanrommelen vind ik. Ik vlieg/oefen zelf regelmatig met PhoenixRC (commercieel). Vooral omdat het zo makkelijk werkt, goede physics heeft en de updates gratis zijn. Iedere SIM heeft zijn voor en nadelen ook commercieele simulators, of je nu Phoenix, Reflex, Realflight etc.etc. neemt. Bij een gratis SIM moet je vaak heel wat meer klooien om het naar je zin te krijgen, dus het is niet echt Plug & Play maar wel leuk om mee te klooien. Echter iedere aanschaf op het gebied van simulators betaald zich heel snel terug, dus als je binnen 10 minuten redelijk realistisch wil vliegen op je PC dan zou ik zowiezo een goede SIM kopen waar je je eigen zender direct (zonder omwegen,cracks, utilities etc.etc.) op kan gebruiken. Scheelt je een hoop kopzorgen. Eric
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |