![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #46 (permalink) |
| Lid sinds: 21 juli 2008 Locatie: haaften Leeftijd: 16
|
hallo ik heb een honey bey fp besteld en ik wil graag veel op fms trainenen dus als ik de standaard zender van de honey bee fp aansluit met usb kabel kan ik dan ook met de honey bee fp vliegen of alleen met de 2 standaard helicopters die er al op staan? ps ik heb geen enkel verstand van simulator laatstaan helicopters vandaar deze vraag. alvast bedankt wessel. |
| | |
| | #47 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 mei 2008 Locatie: Emmen
| Citaat:
| |
| | |
| | #48 (permalink) |
| Lid sinds: 8 februari 2006 Locatie: herenthout(belgie) vliegveld: EBZR Leeftijd: 18
|
je moet in het control menu ook idle up1 of 2 assignen
__________________ Women like silent men... They think they're actually listening Zweefvliegkamp 2008 |
| | |
| | #50 (permalink) |
| Lid sinds: 10 augustus 2008 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 34
|
Heb sinds gisteren ook Heli-X, maar hij doet het niet zoals zou moeten. Nu moet ik zeggen dat ie op de laptop staat, maar daar had ik AFPD ook op staan en die deed het altijd goed. Deed idd, dus doet het niet meer. Daarom wilde ik Heli-x uitproberen, maar mijn laptop trekt het niet! Wat ik dus niet begrijp is dat AFPD het dus niet meer doet. Heeft een tijd goed gewerkt op de laptop! Misschien iets met een update van windows te maken ofzo(ik ben echt een computerleek op dat gebied)... Ik kan Heli-X dus wel opstarten, en ook mijn controller instellen(ook Idle-up1 toegewezen). Maar bij het kiezen van een scenery sluit hij af. Nu heb ik de laatste java-versie en heb ik de drivers voor mijn Intel® Graphics Mobile2 ge-update. Ik kan nu wel een scenery kiezen en een heli, maar het duurt allemaal errug lang! Windows komt dan ook met de melding: Te weinig virtueel geheugen! Ik heb Windows XP Pro op de laptop. Iemand een idee wat ik hiermee kan? Nogmaals ik ben een leek op computergebied, dus aub geen computer-abracadabra Ps: FMS draait vlekkeloos, maar vind dat niks!
__________________ Greetz Wesly |
| | |
| | #51 (permalink) |
| Lid sinds: 8 februari 2006 Locatie: herenthout(belgie) vliegveld: EBZR Leeftijd: 18
|
te weinig virtueel geheugen wil zeggen dat je pc eigenlijk te zwak is Hij heeft zoals hij zelf zegt niet genoeg virtueel geheugen om de bewerking uit tevoeren. Probeer eens alle ander programma's die draaien af tesluiten (limewire, msn-messenger, ...) zo van die programmas die altijd op de achtergrond draaien
__________________ Women like silent men... They think they're actually listening Zweefvliegkamp 2008 |
| | |
| | #53 (permalink) |
| Lid sinds: 30 maart 2007 Locatie: Delft, ZH Leeftijd: 18
|
Hoi Forummers, Ik heb hem net ook gedownload, ik kan hem ook openen, de controller kiezen. Heli en vliegveld kiezen, de controller calibreren enz. Als ik dan idle1 doe dan hoor ik hem opstarten, als ik pitch geef zie ik de hoogtemeter omhoog gaan, en na een tijdje crash ik, omdat ik geen beeld heb.... Het beeld blijft grijs, je hoort de heli vliegen maar er is niets te zien.....!? Framerates zit rond de 60, ik snap er niks van ![]() Wie kan mij helpen? Bij voorbaat heel veel dank! Ludo
__________________ ex-modelbouwer inmiddels |
| | |
| | #54 (permalink) |
| Lid sinds: 8 februari 2010 Locatie: Sweetlake city Leeftijd: 31
|
0.9 is gratis, maar als je alles wilt hebben moet je online toch echt 49 euries betalen.
__________________ Sopwith Snipe / FAGEN MX2 / TREX450pro / Trex 700N in de prak / Trex 600N LE 3g FBL www.droomplanner.nl |
| | |
| | #56 (permalink) |
| Lid sinds: 1 september 2009 Locatie: Sittard Limburg Leeftijd: 16
|
hij kan mijn zender niet vinden wie kan mij helpen
__________________ 52CC Katana 2,10M, mpx parkmaster, hacker sky fighter, freestyler, giles 202, der kleine barron, Precise. Mvc swentibold lid. |
| | |
| | #57 (permalink) |
| Lid sinds: 24 maart 2010 Leeftijd: 40
| Ja ik weet dat het een oud topic is maar ik heb hetzelfde probleem. Ik heb HELI-X onder Ubuntu 10.04. Tijdens het starten volgt een melding dat de controler niet wordt gevonden. Verder start alles keuring op, kan ik een vliegveld en een heli selecteren maar dus geen controler selecteren cq configureren. Zijn er nog HELI-x gebruiker die mij hiermee kunnen helpen? Alvast bedankt. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |