![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 9 september 2009 Locatie: Arnhem Leeftijd: 38
|
[QUOTE=Mike76;1430383]Bij heliguy is dat een gratis extraatje, dus niets kopen En tja dongle uit Azie.........succes met updaten Heb uberhaupt geen problemen met updaten,vandaag nog vliegtuigen en velden binnengekregen. Waar denk je trouwens dat de spullen die je hier koopt vandaan komen?(ik sla alleen een paar tussenpersonen over die ik niet aan de vreet wil houden) Groet Jos |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 8 september 2002 Locatie: veldhoven,nl Leeftijd: 50
|
heb dezelfde kabel als sailor..updaten gaat perfect! geen enkel probleem. ook reflex en aerofly en nog een paar andere sims werken met dit kabeltje. voor een aankoopadres pm maar |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 31
Weblogartikelen: 1 |
Mensen... Er bestaan geen dongles, stekkers, die werken op alle sims, TENZIJ het gaat om iligale meuk. Dit laatste is niet toegestaan hier op het forum, dus begin er aub ook niet over... Dit levert uiteindelijk alleen maar een slotje op..
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
En zo is het...
__________________ |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 19 oktober 2009 Locatie: Wijchen / Nijmegen Leeftijd: 31
|
Hoooohuuu!! ik was dit onderwerp begonnen mbt welke sim er wordt gebruikt en waarom,.. en niet over dongels ed. Dus ik wou deze vraag dan ook weer oppakken en niet meer over dongels en eventuele wel/geen illegale dingen. bvd Tjeerd |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 13 juni 2009
|
Is goe Wat zoek je in een sim trouwens? Aerofly 5 ziet er heel goed uit, maar ja duur en waarschijnlijk een goeie pc nodig. Als je puur RC wil zou ik voor PhoenixRC gaan. Alleen de support is al super, dikke plus. Laden van PhoenixRC is ook zeer snel, binnen 10 sec aan het vliegen............RF is dat wel even anders. Groeten. |
| | |
| | #37 (permalink) | |
|
de sim is bedoeld om te "leren" heli vliegen,. ik heb al begrepen dat phoenix daar het beste geschikt voor zou zijn. Maar dat is de stand tot nu toe via deze discussie. Citaat:
| |
| | |
| | #40 (permalink) |
| |
| | |
| | #42 (permalink) |
|
Hoi, als je van plan bent om ook bij een club te gaan vliegen, zou ik daar even informeren welke mode zij vliegen. Anders zou instructie / les weleens lastig kunnen worden Grtz, Menno
__________________ My Hangar: Last Down XL V3, Ucellino, Toni Clark Piper PA18, DH82a Tiger Moth, Cessna L19 Birddog, Big Lift, Piper J3 EP, & Honeybee FP V2 | |
| | |
| | #43 (permalink) | |
| Citaat:
Koop in ieder geval geen DX7SE want die heeft geen trainer port. En verder ondersteund Spektrum geen mode 3 en 4. Futaba doet dat wel. Kijk eens naar de Aurora 9 Hitec RCD : Transmitters met touchscreen. | |
| | |
| | #44 (permalink) |
|
Ik vlieg mode 2 als ik het goed heb,.. gas en as rotatie links en rechts dus zij-voor-achter waarts. Maar ik heb tijd genoeg om te denken en meer info te zoeken, ben nog lekker met me lamav3 aan het stunten. Waar ik veel plezier aan beleef (nu al). Alleen wel jammer dat ze buiten niet te vliegen zijn!! Beetje wind en weg zijn ze! In de garage (3x3) word saai maar oefen er met veel plezier. Ook in FMS doe ik me best om van alles te oefenen. En wie weet als de euro's er ooit zijn wat er dan komt,.... |
| | |
| | #45 (permalink) | |
|
OK met mode 2 zit je wel goed. Esky en PhoenixRC werkt in ieder geval prima. Succes met je keuze Citaat:
| |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| simulator |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |