![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 9 april 2010 Leeftijd: 35
|
Net terug uit vakantie! Was van plan om vandaag alle stukken te bestellen voor m'n nieuwe project: een Ardupilot Mega hexacopter. Ik weet het, niet erg vernieuwend aangezien op ons forum alleen al een handvol bouwverslagen staan. Maar ik vind het een uitgebreid en mooi platform waar heel veel gebruikers en dus heel veel feed-back voor is. Vandaar de keuze. Helaas niet veel geluk. Heel wat stukken zijn vandaag niet meer op voorraad: Ardupilot Mega kit bij DIYDrones, motoren bij HobbyKing, ... Ik vrees dat ik nog even geduld ga moeten oefenen. Jammer, vóór m'n vertrek op vakantie waren ze dat wel nog maar kon ze niet bestellen omdat ik niemand had om ze in ontvangst te nemen. Wordt vervolgd!
__________________ Bouwverslagen: HK450GT (met spijt in het hart verkocht), Multiwii tricopter (voorheen zelfbouw eenvoudige en goedkope tricopter), Ardupilot Mega hexacopter, Multiwii Quadcopter Laatst gewijzigd door streetbiker1977; 26 juni 2011 om 17:18 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 8 december 2004 Locatie: bovenkarspel Leeftijd: 41
| ArduPilot : lipoly.de, Alles für den Elektromodellflug. gewoon op vooraad
__________________ let niet op me taal ik ben woord blind. nieuwe msn dus me andere licht er uit. |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
Wat er niet bijstaat is of het om de nieuwe processor gaat. De nieuwe CPU, is die niet twee maal zo groot kwa geheugen? De prijs lijkt ook okay, €250 incl. tax en verzendingskosten. 'k Ga eens navragen of dat wel klopt. Verzendkosten incl. zal wel betrekking hebben op Duitsland alleen waarschijnlijk.
__________________ Bouwverslagen: HK450GT (met spijt in het hart verkocht), Multiwii tricopter (voorheen zelfbouw eenvoudige en goedkope tricopter), Ardupilot Mega hexacopter, Multiwii Quadcopter | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 februari 2008 Locatie: dordrecht Leeftijd: 46
|
hier ook nog op vooraad Ardupilot Mega basic electronics set (soldered, code loaded and tested) (Atmega2560 processor) kant en klaar gesoldeerd of hier http://www.rc-helipower.nl/?cat_id=8...ls&ItemID=5739 john
__________________ te weinig tijd*****te veel zooi Laatst gewijzigd door heligek; 26 juni 2011 om 19:21 |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 8 december 2004 Locatie: bovenkarspel Leeftijd: 41
|
met 5 minuten zit i in elkaar. pennen in elkaar drukken in de brain plaatsen elestiekje er om en zolderen maar.
__________________ let niet op me taal ik ben woord blind. nieuwe msn dus me andere licht er uit. |
| | |
| | #8 (permalink) |
|
Wordt gewoon Lipoly.de denk ik, hiermee ook geen gezeur meer met douane enzo. Ben nog gewoon het antwoord op m'n mail aan het afwachten. Solderen kan ik trouwens zelf, da's een koud kunstje. Propellors heb ik trouwens ook al gevonden, 4 setjes van 10 x 4.5 waarvan elke set bestaat uit 1 CW en 1 CCW. Totaalprijs voor 4 setjes = €10 incl. verzendkosten, lijkt me wel okay te zijn. Het zijn propellors met aanpassingsringen, da's ook handig. Dan nog juist motoren vinden tegen een deftige prijs die ook nog eens op stock zijn. Bij HobbyKing hebben ze echt geen enkele motor nog op stock, da's niet normaal. Het lijkt wel of de hele winkel is leeggehamsterd!!
__________________ Bouwverslagen: HK450GT (met spijt in het hart verkocht), Multiwii tricopter (voorheen zelfbouw eenvoudige en goedkope tricopter), Ardupilot Mega hexacopter, Multiwii Quadcopter |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
Ondertussen heel wat spullen besteld: KDA 20-22L motoren (hopelijk is de kwaliteit goed want er staan wat rare reviews bij het product), HK SS 18-22A speedcontrollers, 12 sets propellors (12 x CW + 12 x CCW) en nog wat kleine spullen. Voor de Ardupilot Mega wacht ik nog op het antwoord van de verkoper in Duitsland. Of misschien koop ik wel het setje van Thijs, daar ben ik nog niet helemaal uit. De Ardupilot koop ik één van de komende dagen. Eind deze week bestel ik een hexa-frame van de gekende Jakub van quadframe.com (heb niet zo'n zin om een heel frame te ontwerpen en te bouwen). En dan maar wachten tot alles toekomt!!
__________________ Bouwverslagen: HK450GT (met spijt in het hart verkocht), Multiwii tricopter (voorheen zelfbouw eenvoudige en goedkope tricopter), Ardupilot Mega hexacopter, Multiwii Quadcopter |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Lid sinds: 16 augustus 2006 Locatie: Diest, België Leeftijd: 40
| Citaat:
Van bij hobbycity moet je ze niet halen. Ik heb hier die 10x6 CW en CCW props liggen en die zijn zo scheef als wat en met geen mogelijkheid te balanceren.
__________________ www.diestmodelclub.be | |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
Het blijft afwachten natuurlijk, je weet het maar tot ze zijn toegekomen.
__________________ Bouwverslagen: HK450GT (met spijt in het hart verkocht), Multiwii tricopter (voorheen zelfbouw eenvoudige en goedkope tricopter), Ardupilot Mega hexacopter, Multiwii Quadcopter | |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |