![]() |
| | #286 (permalink) |
| Lid sinds: 8 augustus 2011
|
de mijn heeft helaas neit gevlogen , twee keer gekateld en 2 proppelers stuk , ik zal z'on usb kabel moeten bestellen om die kk board te flashen volgens mij ligt het aan die board die niet goed geprogrameerd is , besteld met een X config achteraf bleek dat het een + config is , daarnaast de esc programeercard was stuk geleverd ( hobby king troep ) , dus nog een andere bestellen |
| | |
| | #289 (permalink) |
| Lid sinds: 23 februari 2011 Locatie: kapellen antw. Leeftijd: 49
| By dockerdirk at 2011-10-22[/IMG]
__________________ HK450 GT BLADE MCPX PARKZONE T28 TROJAN EASYGLIDER PRO |
| | |
| | #292 (permalink) |
| Lid sinds: 4 augustus 2011 Locatie: Maastricht / Achterhoek ;) Leeftijd: 24
|
Weet er iemand een webwinkel die heel snel levert (lees sneller dan HK) die goedkope props heeft? Ik heb namelijk met wat "spelen" de schutting heel kort bij gezien Liefst 10X6 of 9X5
__________________ "Het maken van geen keuze is ook een keuze!" Hij is klaar de nieuwe Hexa Spider |
| | |
| | #294 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ "Het maken van geen keuze is ook een keuze!" Hij is klaar de nieuwe Hexa Spider | |
| | |
| | #296 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 juni 2003 Locatie: Kampen "The city that rock's, the city that never sleeps!" Leeftijd: 46
|
Ik heb ook een hele voorraad HK proppen...zal eens voor je kijken.. Zoek je 1 set of meerdere ?
__________________ " E.G.FOX.Polaris.& Polaris 70%.PTIIXL.Dep-cub.Elipsoid.Boom.Kinini.Mig29uB. |
| | |
| | #298 (permalink) |
| Ik ga het zo in orde maken
__________________ "Het maken van geen keuze is ook een keuze!" Hij is klaar de nieuwe Hexa Spider |
| | |
| | #299 (permalink) |
|
Na een tijdje vliegen vandaag kwam ik er achter dat een van mijn motoren niet meer goed vast zit. De motor is los gekomen van de motormount. Kan iemand mij vertellen waar of je die kleine schroefjes kunt krijgen waarmee deze vast zitten? Ik heb geen idee waar ik op moet zoeken, weet nl niet hoe die dingen heten :P
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| advies, bouwen, quadrocopter, zelf |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |