![]() |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 4 augustus 2011 Locatie: Maastricht / Achterhoek ;) Leeftijd: 24
|
Thanks voor je uitgebreid antwoord... Ik ga eerst proberen met het HK frame, aangezien het toch goedkoop is maakt dat niets uit. Later wil ik zelf een frame gaan maken van aluminium. Ik ga inderdaad een stap hoger naar 25A, was ik zelf ook al aan het overwegen. Wat die props/motoren betreft, daar ben ik niet zo een held in. Dus vandaar dat het wel fijn is als iemand zijn kennis/ervering daar eens over zou willen delen Ik ben al de hele dag aan het F5-en om zo snel mogelijk onderdelen te bestellen Mijn handen jeuken om te gaan knutselen aan dit project Als het klaar is ga ik ook een spectaculair filmpje maken, maar hierover ga ik nog niets verklappen
__________________ "Het maken van geen keuze is ook een keuze!" Hij is klaar de nieuwe Hexa Spider |
| | |
| | #32 (permalink) |
|
Ziet er naar uit dat de zender nog het duurder wordt dan de Quadcopter
__________________ "Het maken van geen keuze is ook een keuze!" Hij is klaar de nieuwe Hexa Spider |
| | |
| | #34 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 februari 2008 Locatie: dordrecht Leeftijd: 46
|
voor een normale quad waar je ook lekker mee rond kan vliegen zou ik gaan voor: -motor rond de 100rpm/v -props 8x4 -lipo 3s 2200 -regelaars ligt aan de motor -ga niet voor te langzame motoren als je lekker wilt rondvliegen anders is je heck erg langzaam,ga je voor het rustige werk dus bijvoorbeeld fotografie dan langzamere motoren grootere props voor stabieliteid maar dan gaan we ook naar een andere prijsklasse zender voor een gewone quad zijn 6 kanalen voldoende en heb je echt niet meer nodig. mischien nog een powerboard er bij om je regelaars op te solderen is gewoon erg handig gr.john Citaat:
__________________ te weinig tijd*****te veel zooi Laatst gewijzigd door heligek; 12 augustus 2011 om 23:56 | |
| | |
| | #35 (permalink) |
|
Ik heb zitten kijken bij de zenders, volgens mij is deze een kanshebber: Quartel Modelbouw - MULTIPLEX Optic 6 sport
| | |
| | #36 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 februari 2008 Locatie: dordrecht Leeftijd: 46
|
lijkt goedkoop maar kan nergens vinden of er een ontvanger,baterij enz bij zit eerst even informeren voordat je voor niks er heen gaat Citaat:
__________________ te weinig tijd*****te veel zooi | |
| | |
| | #37 (permalink) |
|
als ik het goed heb heb ik van jou begrepen dat jij nog geen vliegervaring hebt even een vraagje ga je bij een club vliegen of ga je het je jezelf aanleren als je bij een club gaat vliegen en les wilt hebben dan moet je eerst daar gaan informeren met welke zender een instructeur vliegt zodat ze gekopelt kunnen worden gr.john
__________________ te weinig tijd*****te veel zooi |
| | |
| | #38 (permalink) | |
| Citaat:
Zo lastig kan het niet zijn volgens mij haha Weet zeker dat ik nu door verschillende hier voor gek wordt verklaard
__________________ "Het maken van geen keuze is ook een keuze!" Hij is klaar de nieuwe Hexa Spider Laatst gewijzigd door Bertsjuhn; 13 augustus 2011 om 19:20 | |
| | |
| | #39 (permalink) | |
| Citaat:
lekker gaan bouwen en effe iemand zoeken die hem voor je wilt nakijken en invliegen/afstellen de eerste keer gr.john
__________________ te weinig tijd*****te veel zooi | |
| | |
| | #40 (permalink) |
|
Ik moet nu eerst inderdaad alle onderdelen verzamelen. Heb nu zitten kijken tussen de zenders, denk dat dit ook wel een mooie is: http://www2.conrad.nl/goto.php?artikel=206501 Zit vooral te kijken naar welke motor ik moet hebben en welke Regelaars ik moet hebben. Van 25a zijn ook verschillende te krijgen.. Plush, basic, sentry..
__________________ "Het maken van geen keuze is ook een keuze!" Hij is klaar de nieuwe Hexa Spider Laatst gewijzigd door Bertsjuhn; 14 augustus 2011 om 01:03 Reden: Link werkte niet.. |
| | |
| | #42 (permalink) | |
| Citaat:
De link werkt inmiddels weer Link lijkt nog wat lastig te doen, anders gewoon ff zoeken op de website van Conrad naar artikel nummer: 206501
__________________ "Het maken van geen keuze is ook een keuze!" Hij is klaar de nieuwe Hexa Spider Laatst gewijzigd door Bertsjuhn; 14 augustus 2011 om 01:21 | |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Lid sinds: 8 augustus 2011
|
hoi , ik heb alle onderdelen besteld behalve , de frame en kk controller die heb ik goedkooper gevonden op ebay , rond de 40 euro , de frame ben ik nog rond aan het kijken of ik iets leuks vind nog een kleine vraag , welke quadcopter configuratie is het beste , de X of + graag een snele antwoord zoadat ik het met juist configuratie kan bestellen groetjes kabil |
| | |
| | #44 (permalink) |
|
Ik weet niet wat het beste is, maar ik vind het beter uit zien als hij vliegt als een X. Vandaar dat ik de keuze heb gemaakt voor de X-setup.
| | |
| | #45 (permalink) |
| Lid sinds: 1 september 2003 Locatie: Made Leeftijd: 33
|
heb die van mij ook als X omdat ik dit inderdaad ook mooier vind. Ik vlieg(pas paar vluchten gemaakt) trouwens met een aducopter board, en 900kv motoren, heb 8x4 3-blads geprobeerd maar dit geeft een heel hoog toerental en een instabiele quad......met 2-blads 10x4,5 heb ik nu goede resultaten, en vliegt ie stabiel. Zit erover te denken om nog eens 12x4,5 te proberen.....maar dan wordt de ruimte dus het midden van de quad en de prop denk ik erg klein......
__________________ http://home.hccnet.nl/corne Ik kocht mijn kist als ARF, en verkocht hem als bouwpakket |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| advies, bouwen, quadrocopter, zelf |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |