![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #332 (permalink) |
| Lid sinds: 25 april 2005 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 61
|
Afgelopen woensdagavond was weer eens zo'n geweldige orni-avond, heel Nederland voor de tv en buiten windstil Dus maar eens het Goffertpark geprobeerd en jawel, bijna niemand, ook geen loslopende honden die het geweldig vinden om achter orni's aan de rennen en dan lekker in te happen als ie gaat landen Enige mooie vluchten kunnen maken
__________________ < Frank_________________pa0fbk |
| | |
| | #333 (permalink) |
| Lid sinds: 25 april 2005 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 61
|
Al een hele tijd geleden heb ik een extra Eagle bouwdoos aangeschaft voor reserve onderdelen als er eens iets fout mocht gaan. Mijn eerste Eagle is na diverse aanpassingen nu goed crashbestendig en vliegt prima, reserve onderdelen niet nodig totnutoe......... Dus lijkt het mij nu een goed moment om de reserve bouwdoos Eagle maar eens voor de dag te halen en niet voor reserve onderdelen te gebruiken maar gewoon te bouwen als 2de vliegklare Eagle. Beter een vliegklare Eagle dan wat losse onderdelen,toch
__________________ < Frank_________________pa0fbk |
| | |
| | #334 (permalink) |
| Lid sinds: 15 oktober 2010 Locatie: Keerbergen Leeftijd: 21
|
Hallo allemaal, Ik ben nieuw in de orni-community, en ik zou graag een eagle maken. Beschik over lasersnijmachien, freesmachine en 3d-printer (!). Ik heb dit draadje aandachtig doorgenomen, en vond er de tandwiel-maten, van fbk, maar waar kan men ze kopen? En de rollementen etc? Ook bleek een binnenloper van 4000-5000kv de beste keuze. Hoe weet je de rpm in belaste toestand van je motor? Mijn orni zal een smanwijdte van 60cm hebben, dus moet alles wat naar beneden geschaald worden, hoe zit het dan met de motor? Veel dank, cno |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |