![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #76 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 september 2008 Leeftijd: 19
| Citaat:
Maakt hij veel lawaai? De ornithopters van Kazu Kakuta bijvoorbeeld zijn ook prachtig en vliegen realistisch, maar ze maken een rotherrie.
__________________ Ik ben ijverig beoefenaar van de bruutste studie van Nederland Laatst gewijzigd door The Inventor; 16 april 2010 om 17:03 | |
| | |
| | #78 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 29
|
Zo zeg, de ornithopter kwaliteit is wel erg hard vooruit gegaan! Het is allang geen plastic velletje meer zo tezien, en vliegen doet het bepaald niet flauw ook. Erg mooi!
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| | #79 (permalink) |
| Lid sinds: 9 augustus 2009 Locatie: Gelderland, Winterswijk Leeftijd: 31
|
nog een gedachte; van een propeller, geeft het omhooggaande blad lift naar beneden. als dit er niet is of ook naar boven zou werken zou het zondermeer effectiever zijn, aangezien dan de totale belasting van alle draagvlakken gemiddeld minder is en dus ook de geinduceerde weerstand. :P |
| | |
| | #81 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 september 2009 Locatie: emmeloord Leeftijd: 15
| Citaat:
volgens mij kan het wel omdat je de vleugels gewoon kan laten bewegen met de demo kan je het proberen omdat je daar ook gewoon het programma plane maker bij krijgt en alles er mee kunt het enige wat dan niet kan is langer dan 10min. vliegen op de orginele simulator ik heb het echte spel en ik vind 30 euro niet veel voor zo'n gave simulator earofly 5 is een 300 euro maar je kunt hem downloaden op deze site Downloads - X-Plane.com
__________________ altijd weer die brandstof vliegers....... | |
| | |
| | #82 (permalink) | |
| Lid sinds: 9 oktober 2008
| Citaat:
| |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |