![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
"Hoewel Musters niet teveel wil uitwijden over de exacte werking van zijn uitvinding ..." Militair geheim nu.nl/opmerkelijk | Schiphol test met op afstand bestuurbare robothavik
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 11 april 2008 om 13:19 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
ornithokopter, mmh... Wel fun
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 16 september 2004 Locatie: Nootdorp Leeftijd: 47
|
Komt mij bekend voor Mijn vliegmaat mocht daar jaren geleden met zijn (RC) heli rondfladderen om vogels te verjagen. Was een proef van 1 week die weinig indruk op de vogels maakte.
__________________ Mustang P51, Calmato Sports, Nova Cuatro, ASH 26 en nog veel meer leuk speelgoed. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 26 maart 2006 Locatie: emmen Leeftijd: 20
|
wil ik ook, van vliegen mn baan maken
__________________ doe mee aan DLG!! www.f3k.nl |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Guest
|
frank, ik heb het "oude" model van Kempf zien vliegen in Nederweert en dat vloog vrij snel, veel sneller dan onze membraan modellen. Ik denk dat dit komt door de Profielvleugels. Bij de vluchten die ik tot nu toe gemaakt heb met mijn ornithopter heb ik gemerkt dat de vogels er geen aanstoot aan geven en zelfs erop af komen om te kijken wat voor een beest er nu weer in hun gebied komt. Ze gaan er in elk geval niet voor weg. |
|
| | #8 (permalink) |
|
weet je wat ook prachtig zou zijn? Als wij hem ook kunnen bouwen
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 29 december 2006 Locatie: Wateringen Leeftijd: 44
|
leuk nieuws ..... @bluefalconholland: zou best wel wat detail willen zien en wie weet wel een filmpje gr Ferdy
__________________ Never look down on someone unless you're helping them up !! |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 25 april 2005 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 61
|
@Ferdy: hier staan een paar filmpjes van Robert's vogel: http://www.modelbouwforum.nl/forums/...nithopter.html @bluefalconholland: Al eens over nagedacht om jouw vogel als bouwdoos te gaan produceren Robert? Ik heb wel interesse en ik ben vast niet de enige
__________________ < Frank_________________pa0fbk Laatst gewijzigd door fbk; 13 april 2008 om 00:01 |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
Ik ben hoofdzakelijk benieuwd naar de vleugel want het rendement van mijn vleugel is erg beroerd...... als ik dat kan verbetere ben ik al heeeel blij
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Robert, wat komt voor patentering in aanmerking? Hou in de gaten dat alles wat gepubliceerd is geweest, papier of internet (forum ook), niet meer gepatenteerd kan worden. Dusss..., voorzichtingheid is de moeder van de porceleinkast.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 13 april 2008 om 12:25 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |