![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 1 november 2006 Locatie: De Efteling Leeftijd: 39
|
De 2de vlucht met camera erbij ging wat minder. De verzopen ontvanger had ik vervangen en daarbij de 2 servo's omgewisseld. Sturen klopte wel maar hoogte was omgewisseld hierdoor. Stom stom stom dat ik dat niet opgemerkt heb. Na de crash na zo'n 10 seconden vliegen kwam ik er pas achter. Scahde: kop eraf en ophangpunt van de staart gebroken. Back to the drawing board ! |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 11 juni 2006 Locatie: bilthoven Leeftijd: 18
|
zonde, maar hopelijk wel goed te repareren?
__________________ rijden: tt zk2 brushless-lipo, varen: depron airboat, t2m seacret vliegen: axn floater jet, extra 330 shocky, multiplex magister, extra 330 55", mini quadje, mx-12, lama v4! |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 1 november 2006 Locatie: De Efteling Leeftijd: 39
|
Ja dat heb je hier, veel gras, maar altijd omringd door sloten. Niets aan te doen. Zelfs rond on clubvliegveld loopt een sloot. De Eagle heeft weer gevlogen, dit keer wat last van de wind. Je komt er bijna niet tegenin gevlogen. De landing was niet super, maar ook niet echt hard, toch het frame weer gebroken op een plaats of 6. Heb alles weer gelijmd en er nu een carbon strip onderdoor geplakt zodat hij daarop land. Voelt al weer veel steviger aan nu. Ik zit er hard aan te denken deze orni helemaal uit glasvezelplaat te gaan bouwen. Weet iemand misschien een goed adres voor dit soort platen? |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
Nee, deze is niet meer te koop zover ik weet. Soms worden ze nog ergens aangeboden en dan heb je mazzel. Ik ga in het voorjaar die van mij ook een nieuw frame geven en een nieuw vleugel proberen. Begint toch langzaam aan weer te jeuken
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |