![]() |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 25 april 2005 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 61
| Ovirc.free.fr - le site des Objets Volants Insolites Radio Commandés Deze man heeft meestal een aantal orni's op voorraad. Hier komt mijn Wingbird ook vandaan. De Eagle http://www.modelbouwforum.nl/forums/...fijntunen.html kon je bij Quartel kopen, maar die schijnt nu uitverkocht te zijn.
__________________ < Frank_________________pa0fbk Laatst gewijzigd door fbk; 30 januari 2009 om 01:53 |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 december 2008 Locatie: Lemmer Leeftijd: 47
| Citaat:
Qurtel verkoopt ze helaas niet meer. Maar weet iemand welke fabrikant deze Eagle maakt? Of een naam van een importeur? Groet, Theo | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 25 april 2005 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 61
|
De bouwdoos vermeldt als fabrikant: R.E.M. (Richard Etter Modellbau) Herzlich willkommen auf der Homepage von R.E.M. Maar op die website kan ik hem ook niet meer vinden Je zou ze eens een mailtje kunnen sturen.
__________________ < Frank_________________pa0fbk |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 december 2008 Locatie: Lemmer Leeftijd: 47
| Citaat:
Bedankt voor de tip | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Guest
|
Serge, vooral daar bestellen, de levertijd kan dan wel eens oplopen tot vele jaren.............. Beter bij Ovirc.free.fr - le site des Objets Volants Insolites Radio Commandés bestellen, die levert direct en heeft ook nog heel veel goede tips en als er iets is kun je terugvallen op een man met veel ervaring in ornithopters. Hij heeft ook een heel goede service. |
|
| | #9 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: ede Leeftijd: 40
| Citaat:
okee top ,maar wil niet zeggen dat ik zo'n klapwieker koop ,ondanks het mooie vliegbeeld | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 16 september 2006 Locatie: in het brabantse Leeftijd: 49
|
Toevallig vanmiddag nog een eagle van R.E.M. kunnen kopen . Heel de avond al zitten bouwen en ben al een heel eind op weg, Hoe het afloopt weet ik nog niet maar ik hoop dat dit jaar me toch iets goeds brengt. Graag zou ik wat reactie's willen horen via het forum omdat ik er zeer weinig of geen ervaring heb met deze materie. bij voorbaat hartelijke dank katana P.S ik zal dinsdag even informeren of dat ze er nog meer op voorraad hebben voor de liefhebbers |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |