![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 7 juni 2010 Locatie: Heemskerk Leeftijd: 31
|
Hallo Ik heb een copterx en een align trex 450 met een futuba 6ex zender bij mijn align. Nu wil ik eigenlijk ook de copter x vliegen met de futuba zou dat kunnen? Ook gehoord dat het wel eens problemen kan geven... Maar volgens mij moet je meedere heli's er op kunnen programeren. Echter weet ik ook niet hoe ik een heli moet linken/binden met een zender wel het een en ander op gezocht maar kom er niet helemaal uit
Laatst gewijzigd door Bullet3030; 29 juli 2010 om 00:30 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 februari 2008 Locatie: dordrecht Leeftijd: 45
|
hoi bullet dit moet geen probleem zijn je maakt gewoon een nieuw model aan in je zender even langs de winkel voor een extra ontvanger even paaren met elkaar en klaar is die en wat de problemen betreft ja wel het goede model kiezen anders gaat het fout want futaba heeft geen model herkening dus je ontvanger werkt op elk model in je zender dus ook het verkeerde model suc6 ps in elke goede modelbouwwinkel kunnen ze je wel uitleggen hoe je je ontvanger aan je zender paart maar dat is dan ook het makelijkste wat er is .
__________________ te weinig tijd*****te veel zooi |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 7 juni 2010 Locatie: Heemskerk Leeftijd: 31
|
oke bedankt heligek. Toch maar even langs de shop dus.Ik hoop dat de copterx ontvanger met futuba kan. Is het trouwens een stomme of rare vraag ? omdat ik maar een reactie krijg. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 februari 2008 Locatie: dordrecht Leeftijd: 45
|
nee je zal echt een futaba ontvanger moeten hebben er schijnt nog wel een ander merk te zijn die op futaba gaat maar zou dat risico niet nemen
__________________ te weinig tijd*****te veel zooi |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |