![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) | |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
| Citaat:
maar er is ook een dik verschil in prijs/kwaliteit tussen een GY240 en zo'n "zogenaamde" HH module die je aan je piccoboardje prikt.
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl | |
| | |
| | #33 (permalink) | ||
| Lid sinds: 11 januari 2004 Locatie: Hendrik Ido Oostendam Schildmanskinderen groot en klein Sandelingen Ambacht Leeftijd: 43
| Citaat:
waar heb je nou meer plezier van, je geld of een goed vliegende heli die je niet iedere keer hoeft bij te stellen of te corrigeren. | ||
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 13 januari 2004 Locatie: nieuwleusen
|
allebij herman allebij want ook tweeken aan een heli is leuk
__________________ M.v.Gr. marco b. peace is a state of mind and a way of life/ aka high flyer/KNVvL lid/ auto's is ook leuk. hpi freak |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 21 oktober 2003 Locatie: Zaandam Strafpunten: 3 Leeftijd: 34
|
Ach, als je een beetje kan vliegen merk je het niet eens meer dat je een beetje moet tegensturen met de heck. Gewoon het verlopen wegtrimmen. Na 5 minuten vliegen nog een beetje bijtrimmen. Zo'n picoboardje vliegt prima hoor. Ga je echter met een CP micro vliegen, dan raad ik zo'n HH gyro wel erg aan.
__________________ Gelukkig is de paardensport van mijn vriendin nog veel duurder |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
persoonlijk zou ik zeggen van de goedkoopste oplossing meer plezier, maar dat is wel als het goed afgesteld is, dan functioneerd het zowat hetzelfde. ik ben oo iemand die liever vliegt dan pielt aan zo'n heli, en dan vlieg ik liever zo goedkoop mogelijk
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #37 (permalink) | |
| Lid sinds: 11 januari 2004 Locatie: Hendrik Ido Oostendam Schildmanskinderen groot en klein Sandelingen Ambacht Leeftijd: 43
| Citaat:
dit gaat ook gebeuren in mijn e sky. | |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Lid sinds: 3 september 2002 Locatie: Annen Leeftijd: 51
|
Gistermorgen bij bijna windstil even met de gyro met HH van Aaalie geprobeerd in de tuin. Niet dat ik nu direkt de heleboel netjes in de lucht hou maar het scheelt inderdaad enorm. Staart blijft nu veel beter in positie.
|
| | |
| | #39 (permalink) |
| Lid sinds: 22 november 2004
|
Hallo iedereen.. Ben net terug van wintersport Maar ik ben niet zow iemand die denkt dat heli vliegen makkelijk is.. En neej staartmortortje niet versleten ofzo.. Maar ik ga dit weekend weer beetje oefenen kijken of het wat beter gaat lukken..
__________________ Onderschrift: Dit is een stukje tekst dat onder je berichten wordt gezet. |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Guest
|
Morgen muntendam :P Neem mijn dragonfly mee, ik zit nog steeds met "afstelprobleempjes". Ik heb een paar keer een leuke hop gehad wat leek op een hover, maar het is nu weer dikke missaire. Ik weet niet hoe laat het wordt, moet morgenochtend eerst werken |
|
| | #42 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 oktober 2003 Locatie: Zaandam Strafpunten: 3 Leeftijd: 34
| Citaat:
Toen ik voor het eerst met een micro in een grote ruimte vloog... wat een verschil, helemaal geen last meer van de turbulentie die hij zelf veroorzaakt na 10 seconde hoveren (via de muur, de grond, plafond...) Nu maakt het mij niet meer zo uit. Het is echt een kwestie van op tijd "aanvoelen" wat de heli wil gaan doen.
__________________ Gelukkig is de paardensport van mijn vriendin nog veel duurder | |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Guest
|
Stuurmanskunsten Toch wat vergeten FF serieus, Ik ben gewoon bezig geweest met het aftasten van de bewegingen v/d heli. En gekeken hoe ze reageerde op mijn stuurbewegingen ( wat door een reeds eerder gebroken tail resulteerde in veel lijmen ). Naar mijn gevoel ging het vrij aardig, maar je had wel gelijk; je moet zeer weinig sturen/tegensturen. |
|
| | #45 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 september 2011 Leeftijd: 26
| Citaat:
Anyway als ik toch op jou reageer kan ik net zo goed wat vragen. Wat voor Gyro zit er in een Esky Honeybee FP2 (ik gok geen HH) en in een Belt CPX (ik gok wel een HH) ? | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |