![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Beste vliegers, via dit draadje een verzoek om tips voor het afstellen van de throttle hold op de wk-2801 pro van Walkera. heb dit vanmiddag geprobeerd met instructies uit de handleiding, maar het liep niet zoals geschreven stond. gevolg: de heli antwoorde met full throttle, en ik schrok me kapot de eerste les: draden van de motor los.. het heeft m'n hobby plezier die middag behoorlijk vergalt, dus voor ik nog een poging waag, hoor ik graag uw mening |
|
| | #3 (permalink) | |
| Lid sinds: 30 maart 2009 Locatie: Rotterdam
| Citaat:
Trouwens je ESC zou toch een delay moeten hebben zodat hij niet meteen hard gaat draaien? | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 16 september 2004 Locatie: Nootdorp Leeftijd: 47
|
Motordraden los is de motor uit zijn steun gebroken, zijn daardoor de draden stuk ? Dit soort afstellingen doe ik altijd met de pinion eraf. De walkera`s hebben niet allemaal een softstart en krijg je dus de volle mep op de gears. Niet handig als hij op de tafel staat in de kamer.
__________________ Mustang P51, Calmato Sports, Nova Cuatro, ASH 26 en nog veel meer leuk speelgoed. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Guest
|
@ mrparadox, dat was wat ik zocht en de heli heeft wel een soft start, maar de instelling voor minimum toerental was niet goed, waardoor ie de volle mep kreeg. @ rhelie, nee er is niks stuk gegaan, maar ik had de draden van de motor moeten loshalen voor ik hiermee begon. word door merdere vliegers gedaan tijdens tests, maar daar dacht ik niet aan. |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |