![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2007 Locatie: Heerhugowaard Leeftijd: 33
|
net bij hobbyking een 9 kanaals turnigy zender besteld, meningen zijn verdeeld, maar ik heb toch wat goede reviews gelezen, ik wil het eens proberen, zijn er hier meer mensen met zo'n apparaat ?
__________________ eehhh.... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 26 juni 2011 Locatie: Zwolle - Overijssel - NL - Earth Leeftijd: 41
|
Nope.. maar bevestigd worden in je keuze is altijd leuk, dus: The RC Model Reviews RC roundup for 2011 - YouTube vanaf 7:28m (meneer xjet lult niet uit z'n nek :P)
__________________ Multiplex Twinstar | Multiplex Gemini | Graupner Rookie | 3x Scratchbuild airplanes | Kyosho Inferno VE | Kyosho Mad Force VE | Kyosho Ultima SC | Futaba T10CG | Kyosho Syncro FHSS |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 13 maart 2011 Leeftijd: 21
|
ik heb hem! Top ding voor mijn doel. ik wil geen zieke multicopters vliegen ofzo. momenteel 4 vliegtuig op geprogrammeerd en hij werkt gewoon top. de opties die je hebt met instellen zijn leuk, uitdagend om mee te werken, dat wel. vorige zender was een dx5e dus naar een computerzender is sowieso wel een stapje. Succes! ik ben benieuwd naar je bevindingen
|
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Lid sinds: 18 maart 2011
| Citaat:
(Is de Spektrum DX6i nu wél, of niet meer dan de Turnigy 9X aan te raden ? ? ? aangezien jij ze allebei hebt Groet, Robbie | |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
spectrum is zowiezo meer gangbaar, daardoor makkelijker aan hulp/info te komen, plus een duitse "fabrikant" met support. dat kan bij een china bedrijf wel eens lastig zijn, het ene bedrijf is het andere niet, zeker in china. zou me trouwens niet verbazen als spektrum ook de boel in china laat produceren, net zoals zo veel tegenwoordig, het staat of valt een beetje met wie de touwtjes in handen heeft, als dat een geschikte europeaan is, komt het over het algemeen best goed in china.
| | |
| | #8 (permalink) |
|
Inderdaad; mijn 'Japanse' Minolta X700S spiegelreflexcamera is "made in China", en hoewel al vele jaartjes oud echt nog 'Japanse kwaliteit'.... Inderdaad als de kwaliteitscontrole maar goed is... @Marzon: Jij hebt de Turnigy besteld. Was het geen backorder? (En zo ja hoe lang gaat levering nog duren dan?) Groet, Robbie |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
ja backorder... plus feest MAAAAND !!!! in china... dus eh, ik verwacht hem niet voor half februari zowiezo maar is eigenlijk niet heel erg, voor de prijs moet je geduld hebben, als het snel moet kun je beter hier een andere kopen voor meer geld. mijn originele e-sky 35Mhz zender doet het nog prima, dus ik zing het wel uit tot i binnen komt. ik had al een 2e hands futaba gekocht, maar die bleek weer niet een heli 3 modus te hebben (te oud type ff7)
| | |
| | #10 (permalink) |
|
mij hebben ze een kunstje geflikt, opeens verscheen er op de webshop +10 mode 1 in stock in DE warehouse, dus ik naar de service chat, en gevraagd of dat zin had, voor ik het wist was mijn hele order met de backorder erin gecancelled !, dus ik maak een nieuwe aan vanuit duitsland, vervolgens bleek dat ik de verzendkosten opnieuw moest betalen want dat kan niet uit je bonus punten ('n eerdere betaling INCLUSIEF verzendkosten was omgezet in bonus punten), dat hadden ze me op z'n minst wel even mogen vertellen. maar die paypal betaling voor de verzendkosten duurt een paar dagen vanaf m'n bankrekening, en intussen staat die zender niet gereserveerd, dus ik vraag nog of ze hem alvast kunnen reserveren, het wacht toch alleen op de verzendkosten, nee dat kan niet.., ik raakte licht geiriteerd ondertussen, en dat vond de helpdesk reden genoeg om mij maar zonder pardon uit de chat te flikkeren ! de dag erop ik dubbelcheck de bestelling, is de hele zender van DE warehouse compleet verdwenen ! mijn angst werd waarheid, uit de backorderlist voor de international, en de DE ging er ook nooit komen... nou het vloekwoordenboek kan een paar woorden toevoegen kan ik je melden ! ik ben weer naar de chat gegaan, en heb de hele handel laten cancellen en refund laten doen. ik ben dr een beetje klaar mee nu.. bestel dat ding wel ergens anders tzt
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 augustus 2010 Locatie: Ik hoor de zee Leeftijd: 37
| Citaat:
De DX6i, is natuurlijk een ideale heli zender met z'n 6 kanalen. Bovendien is het een kwaliteits zender. De 9X heeft 8 (9) kanalen, en de mogelijkheid om modules, bijv. van Frsky uit te wisselen. Er zijn veel goede reviews over te vinden, hij is goedkoop, en makkelijk te modden, kwa hardware en software. Ik ben dol op de 9X. De Turnigy 9X is uit het DE warehouse gehaald, omdat er een Duitse versie met een andere naam in Duitsland op de markt is,.. Ik kan hem FF niet meer vinden, maar er is een draadje over op het HK forum.
__________________ Vriendelijke groet, Tijn | |
| | |
| | #15 (permalink) |
|
Omdat ik ook wel benieuwd was naar deze zender (en het bedrag dusdanig laag dat dit 'de gok' wel waard is), én de zender continu in backorder staat, heb ik mij aangemeld (e-mail notificatie). Nou, al 3 (!) keer melding gekregen (krijg je dan midden in de nacht Zou het dan zo snel weer uitverkocht zijn ?? Groet, Robbie |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |