![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 10 december 2006 Locatie: Grave Leeftijd: 34
| Is er een goed (koop) alternatief wat ik kan gebruiken ipv een heel nieuw piccoboard aan te schaffen ? De ontvanger werkt namelijk nog wel.
__________________ Thunder Tiger EK4-S2, T-rex 450S, T-rex 450SE V2, Multiplex Fox RC, Graupner MX-16 En een vader van 2 mooie dochters ! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 17 januari 2005 Locatie: Ekeren Leeftijd: 36
|
aiaiai jammer zeg. Een GWS PG-03 met een 5~8A regelaar voor de staart ? of nu maar effe doorbijten en full brushless gaan ? voor de staart heb je wel een kwaliteits regelaar nodig, dan kom je niet weg met een GWS'ke. TM
__________________ cars :thundershot,egress,optima mid csp, jordanF1, shotgun, TF2,TC3,TC5 ft, TC5 R, DB5, piccolov2, Ryan ep,Skycat,LMHcorona, Junior sport ep. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 11 mei 2005 Locatie: Midlaren
|
voor de staart: cc phoenix 10 voor de main: cc phoenix 10 tailmotor: feiagio mainmotor: een lichte brushless ontvanger: lexors sexta gyro: gy-240 zender: mx12 accu: 7,4/11,1 volt 1250 Mah (10c) dat is mijn setup op mn fp heli
__________________ Walkera #36; HK450; Hornet-X; Mimi Mini DLG; supervee27; Powerpeak ultimate 2; Ultramat14; Cellpro 4s |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 9 september 2005
|
zal vast geweldig vliegen maar is het niet wat overdreven? volgens mij had je beter van dat geld ipv een df36 een t-rex kunnnen kopen van dat gefrituurde boardje.. een losse regelaar voor de staart en een klein goedkoop gyrotje is meer dan genoeg, brushless is licht overpowert. dit met dit zou al goed moeten werken lijkt me. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 18 september 2006 Locatie: Den Haag Leeftijd: 31
|
Je zou het Piccoboard natuurlijk ook kunnen laten repareren! In Maasland zit re reperateur. Ik heb hem daar twee weken terug ook gebracht. Voor vaak nog geen 20 Euro is ie weer als nieuw. Wat mij betreft is de Piccoboard met de standaard motoren en een 3 cellen LiPo prima. Ik heb nu wel de hoofdmotor ook brushless. Echter nog niet mee gevlogen, dus ik kan je niet vertellen of het de moeite is. Gr, Mike
__________________ - Rij eens mee bij de MVB - | SRC BeNeLux Chairman | RCRacing.nl |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 december 2006 Locatie: Grave Leeftijd: 34
| Citaat:
Heb je wat gegevens van die reparateur ?
__________________ Thunder Tiger EK4-S2, T-rex 450S, T-rex 450SE V2, Multiplex Fox RC, Graupner MX-16 En een vader van 2 mooie dochters ! | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |