![]() |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 12 augustus 2009 Locatie: panningen Leeftijd: 45
|
hallo hier einige bilder des juncker ju 87 zie mal die tarn farbe fieleicht kanst du etwas gebrauchen, diese bilder wurden mir von der luftwaffe abt fleigerhorst in der nahe von venlo ruber geschikt. klasse das du eine duitsche machine bauwst, da wirdt sich der droop auch drauf freuen. also mach was scheunes draus, und wir werden sehn und mach was schones. gr heinrich
__________________ Don't mess whit a Trucker |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 21 november 2010 Locatie: Antwerpen Leeftijd: 23
|
Héhé men duits is niet zo goed :P Iemand die even vertaler kan spelen? Bovendien heel mooi afgewerkt zeg... Ik zou heel graag ook mijn groeven zo een beetje 'echter' krijgen. Maar heb geen idee hoe ik die zo krijg? mvg Edit: Denk trouwens ook dat ik even naar de hobbywinkel ga, en me een goedkoop Niveau 1 kitje aanschaf van Revell. En daar wat begin méé te oefenen
__________________ Oh Yeah! Laatst gewijzigd door KillerRu; 23 december 2010 om 10:32 |
| | |
| | #18 (permalink) |
|
Een niveau verder dan de spit? Doen!
__________________ Liebherr hijskraan 1/8 | |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 24 mei 2005
|
Voor het aanbrengen van decals kun je Micro set en Micro sol gebruiken(o.a. bij www.modelraketten.nl). Micro sol is vooral geschikt voor oneffen ondergrond. Micro set verhoogt onder andere de kleefkracht en voorkomt 'silvering effect' (insluiten van luchtbelletjes die zilverig opkleuren). Sealen kan met Micro coat, in mat, zijdeglans of hoogglans lak. Dat werkt super. Succes!
__________________ Fly to the Limits! Modelraketten.NL |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |