![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 14 mei 2011
|
Ik heb een grote verzameling aan oude Matchbox bouwdozen uit de jaren 80. Het zijn nog de bouwdozen van Matchbox met de meerkleuren frames en sommige dozen hebben ook nog het bekende raampje. Die zijn volgens mij zelfs nog uit de jaren 70. Het meeste wat ik heb zijn vliegtuigen en wat auto's. Zijn dit soort dozen nu wat waard geworden? |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 25 november 2006 Locatie: Den Haag Leeftijd: 47
|
Hier even kijken: matchbox | eBay UK
__________________ www.henrikaper.nl |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Ja, precies, kijk op ebay... dan heb je een mooi referentiepunt.. Trouwens, die dozen roepen een hoop herinneringen bij me op.. zelfs de lucht van het materiaal kan ik me nog herinneren van vroeger
__________________ |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 25 november 2006 Locatie: Den Haag Leeftijd: 47
| Bij mij ook! Gelukzalige momenten aan de keukentafel.
__________________ www.henrikaper.nl |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 14 mei 2011
|
Haha... Heb er dus ook veel gespaard en vroeg mij af of deze bouwdozen veel waard gaan worden. Heb alleen de dozen gespaard met de verschillende kleurenframes. De latere serie kwam volgens mij van Revell. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 21 januari 2012 Locatie: Vlaardingen, Nederland Leeftijd: 23
|
Tis een beetje wat de gek er voor geeft. Ben begonnen aan de Matchbox 1/32 classique serie. Heb inmiddels de Jaguar SS100 af en ben bezig met de MG TC sports. Wil deze hele collectie graag compleet hebben. Zie ze op beurzen soms nog wel eens langs komen voor tussen de 5 en 10 euro, op ebay ben je al gauw 3 tientjes kwijt. Leuke modellen, maar soms een ramp om echt netjes te bouwen (oude plastic en de verf van vandaag wil soms niet helemaal meer) |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 15 mei 2005 Locatie: \m/ (-_-) \m/ Leeftijd: 37
|
Ik denk dat de TS na een half jaar al iets meer weet,. En hij is ook al 2 maanden niet meer online geweest dus ik denk dat het niet meer nodig is... Zou wel leuk zijn geweest als hij wat foto's geplaatst zou hebben. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |