KNVvL goes digital

Discussie in 'De Modelbouwkroeg' gestart door peytr, 29 jan 2024.

  1. prop-er

    prop-er Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 sep 2004
    Berichten:
    5.016
    Locatie:
    Moordrecht
    Zijn er meer mensen die een mailtje van de KNVvL hebben ontvangen, dat ze een individueel lidmaatschap af kunnen sluiten, omdat je per 31-12-2023 geen lid meer bent, ook al ben je dat wel?

    "Best oud-aspirant lid,

    In 2023 heb je als aspirant lid kennisgemaakt met een van onze mooie luchtsporten en we hopen uiteraard dat je daar veel plezier aan hebt beleefd! En misschien wel zoveel dat je wellicht geïnteresseerd bent in een hernieuwd lidmaatschap bij de KNVvL! Jouw aspirant lidmaatschap is namelijk automatisch verlopen op 31-12-2023 en zal moeten worden overgezet naar een individueel lidmaatschap. Met een lidmaatschap van de KNVvL zorg je ervoor dat je goed bent verzekerd en je krijgt actuele informatie over de luchtsport in al haar facetten."
     
  2. jve

    jve

    Lid geworden:
    4 mrt 2007
    Berichten:
    3.416
    Locatie:
    's-Hertogenbosch
    Raar, lidmaatschap loopt automatisch door totdat je opzegt.
    Foutje in het nieuwe systeem (Flightdeck).
     
  3. flymax

    flymax PH-SAM

    Lid geworden:
    11 jan 2009
    Berichten:
    2.082
    Locatie:
    Onder de rook van Zwolle
    Ik was anderhalve week geleden op de Wasserkuppe. De Flugleiter had geen problemen met de App en in combinatie met het Kentnissnachweis kon ik weer vliegen. Er zitten nogal wat overbodige stappen in de app (hoezo 4 accounts aanmaken als je lid bent van 2 afdelingen en 2 verenigingen) maar inmiddels werkt het bij mij wel. Het lijkt er sterk op dat de structuur van het lidmaatschap onverkort in de app gestopt is want pas toen ik het account van de vereniging waar ik het eerste lid van was activeerde werden de juiste dingen zichtbaar
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2024 om 23:19
    jve vindt dit leuk.
  4. Lyckele

    Lyckele

    Lid geworden:
    20 okt 2007
    Berichten:
    3.398
    Locatie:
    Alphen aan den Rijn
    Op de vraag of er nog een digitale versie tvv van de oude pas in de app komt kreeg ik onderstaande reactie…

    “ Nee helaas nog niet, het is een wens van ons en de leden maar heeft nog niet de hoogste prioriteit om te laten ontwikkelen. “
     
    jve vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina