Bouwverslag Brewster 339D Buffalo in schaal 1:5

Discussie in 'Vliegende schaalmodellen' gestart door Bart83, 23 aug 2020.

  1. jan brilman

    jan brilman PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    27 sep 2002
    Berichten:
    12.503
    Locatie:
    groningen
    Het staat er wel een beetje, maar toch heb ik niet het idee dat je (jij) geen lol meer zou kunnen hebben aan het bouwen van en vliegen met mooie (vooral schaal-) modellen.

    Je hoeft niet per sé altijd alles tot in detail en perfectie in CAD te zetten!

    Wat Hans en Bas zeggen: een heleboel dingen rustig bewaren, zodat je over bv. een paar jaar de draad weer rustig kunt oppakken.

    Samen met zoon werken aan oude auto's: typisch een vader-en-zoon ding; daarmee smeed je een band voor het leven.

    Succes en veel plezier!


    jan.
     
    MicropropSport en Bart83 vinden dit leuk.
  2. freekt

    freekt Vriend van modelbouwforum.nl

    Lid geworden:
    9 mrt 2008
    Berichten:
    1.325
    Locatie:
    Den Haag
    Jammer dat je voor nu stopt. Je hebt mij wel geïnspireerd met je Ivan Pettigrew fascinatie, geweldige ontwerpen en creatieve simpele oplossingen. Die zijn het moeilijkste om te bedenken. Ik denk dat je het jezelf ook niet makkelijk maakte met originele en complexe modellen, om die vervolgens tot kits te ontwikkelen van een zeer hoog niveau. Ik vermoed dat je eigen lat zo hoog ligt dat de lol er ook wel eens minder van kan worden. Niettemin, bedankt voor de inspiratie en geweldig veel plezier met je zoon! Wellicht tot ziens
     
    Bart83 vindt dit leuk.
  3. Kjel Postema

    Kjel Postema Vriend van modelbouwforum.nl

    Lid geworden:
    6 jan 2021
    Berichten:
    426
    Locatie:
    Ede
    Veel plezier met de oude auto’s. Het modelvliegen doe ik in mijn eentje, maar zamen met mijn vader heb ik sinds 2009 een oldtimer, waar we ook historische rally’s mee rijden. Dat is ook een leuke bezigheid. Geschikt voor de hele familie. Als ik niet een keer niet kon, dan reed mijn vader zamen met mijn zus. En afgelopen jaar heb ik ook mijn oudste dochter van 10 in de rally wereld geïntroduceerd.
    Maar zoals anderen hiervoor ook gezegd hebben, de modelbouw spullen lekker bewaren totdat het weer eens gaat kriebelen.

    groeten kjel
     
    Bart83 vindt dit leuk.
  4. Unusual RC

    Unusual RC

    Lid geworden:
    19 mei 2004
    Berichten:
    1.746
    Locatie:
    Rijswijk, Zuid Holland
    Snap het volkomen, en al vaker zo'n beslissing moeten nemen.
    Met name op het werk achter een beeldscherm zitten draagt niet bij om dan nog in de vrije tijd aan CAD te spenderen.
    En je hebt kinderen, die hebben ook aandacht nodig!

    Mooie hobby ook een classic restaureren!
    Veel plezier!
     
    Bart83 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina