![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 20 februari 2010 Leeftijd: 22
|
Heb nu een aantal jaartjes met de Easystar van Multiplex bij mij achter boven de weilanden gevlogen, nu wil ik graag een nieuwe toestel met wat meer mogelijkheden. Maar omdat het bij mij maar eens soort van bij hobby is wil ik er niet al te veel aan uitgeven, zodoende ben ik op www.hobbyking.com uitgekomen. Daar zag ik de F-15 Twin RTF set staan voor 130 dollar(inc. verzendkosten), zie deze link. Mijn vraag is nu, is dit een geschikt toestel voor iemand die alleen ervaring heeft met de 3 kanaals Easystar? Of zijn er misschien vergelijkbare toestellen met zelfde of lager prijskaartje die ik beter kan aanschaffen? Ook moet ik dus landen op een weiland, kan ik dan gewoon het landingsgestel verwijderen of zijn hier elegantere oplossingen voor? Luc |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 13 december 2006 Locatie: in t noorden van velsen vliegt bij A.C.H."TOP CLUBJE" Leeftijd: 36
|
hoi luc ik zou zelf voor een mpx funjet gaan is veel sterker en kan een ruwe landing op gras veel beter aan de jet die je wil kopen is wel mooi om tezien maar kwetsbaar en electronica is ook echt goed. daarbij is hij ductedfan en als je gewent ben en hij is nog heel kan je hem moeilijk nog sneller maken terwijl je bij een funjet makkelijk motor en prop kan veranderen voor t gezicht is zn chinees toestel wel heel leuk veel details maar voor t vliegen heb je veel meer aan een fun jet als je een fun jet neemt en een 2700kv tunery (hobby king) 40/50 amp regelaar en je begint met een 3s 2200mha lipo heb je een rap kissie 120/150km/h wil je nog sneller neem je een 4s lipo gaat ie bijna 200km/h en de kosten vallen ook mee funjet nieuw of gebruikt zijn redelijk betaalbaar mocht je hen stuk vliegen is hij meestal snel te repareren en een nieuwe kit is overal verkrijgbaar mvrgr vinni
__________________ sbach 342 pilot-rc ,yak 54 ,gp dazzler,mpx picojet,mpx funjet ultra, amx jet, f86 sabre, protech tojeiro ,eliminator edf,stinger 21 new one.,trex450,trex600 ESP ,raptor 50sc |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 20 februari 2010 Leeftijd: 22
|
Vinni, bedankt voor je tip. De Funjet van mpx lijkt me idd beter toestel voor mij, makkelijker zelf aan te passen en te repareren. Verder ziet dit toestel er ook stuk degelijker uit, wat belangrijk is om te kunnen landen op gras. Ga hier eens wat meer informatie over verzamelen. Luc |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 13 december 2006 Locatie: in t noorden van velsen vliegt bij A.C.H."TOP CLUBJE" Leeftijd: 36
|
hoi luc je zal geen spijt krijgen van een mpx funjet niet zo mooi als de f15 maar veel langer plezier en op 4 meter hoogt zie je toch niets meer van de details van de f15 veel vliegplezier en hou hem hoog
__________________ sbach 342 pilot-rc ,yak 54 ,gp dazzler,mpx picojet,mpx funjet ultra, amx jet, f86 sabre, protech tojeiro ,eliminator edf,stinger 21 new one.,trex450,trex600 ESP ,raptor 50sc |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 5 april 2011
|
Hallo Allemaal, Even een andere vraag maar wel over hobbyking. Wat is een goede parkflyer om mee te oefenen en wat niet zo snel kapot gaat op hobbyking. Enig idee? Ik had zelf dit al gezien HobbyKing Online R/C Hobby Store : Dolphin Micro Sport Glider EPO, 555mm (PNF) is dit wat? Of die vliegtuigen waar unbrekable voor staat is dat wat of is dat veel te moeilijk besturen. Hoor graag van jullie. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| easystar ervaring, f-15 twin, hobbyking, nieuwe toestel |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |