![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 13 november 2007 Locatie: Nederweert
|
Hoi Robert.. helaas heb ik geen tekeningen...ik vlieg met kant en klare delta's...skyburner van een duitse bouwer en mijn pulsejet pijpen komen vna Hubert af...alleen ik maak zelf de inspuiting..(achter de kleppen in de brandkamer) en de pompregeling maken we zelf..... YouTube - Joop's pijp first test run special fuel injection for pulsejet !! MVG Joop |
| | |
| | #19 (permalink) |
|
Hee marcel.. zover ik heb gezien heb ik geen berichtje gehad....maar ga je dit jaar ook mee naar Rhotenburg...we gaan van maandag tot zondag....we mogen daaro veel lawaai maken (pulse jet) en jet vliegen en met gewoon propellor vliegtuigen ... De nederlanders hadden vorige jaar de overhand daaro.....was super gezellig.. mvg Joop Laatst gewijzigd door joop de vries; 15 april 2010 om 22:32 |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Lid sinds: 28 februari 2004 Locatie: Tiel Leeftijd: 31
|
Ik zou een hitteschildje op je rug plakken
__________________ De vraag is niet of het vliegt, maar hoelang het in de lucht blijft Eigen modelbouw site |
| | |
| | #29 (permalink) |
|
Hee marcel.. lang niks meer gehoord..op het forum..op dit topic wij hebben nog flink gevlogen met onze pijpen... druk bezig met de 2de kist voor Days off speed and thunder voor volgende jaar.... de planning is 3 skyburners met pijp en 1 skyburner met turbine... en nog wat speedkistjes.... hiero nog wat filmpjes van mijn zoonje ( jinx ) met mijn kist... YouTube - Pulsejet vlucht met Jo Frenken (the Dokter) en overgenomen door Jinx de Vries MVG Joop Laatst gewijzigd door joop de vries; 29 oktober 2010 om 19:36 |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Lid sinds: 19 december 2009 Locatie: vught Leeftijd: 50
|
Heee Joop, ja stilte voor de storm denk ik, laat ze alle drie tegelijk lopen met oud en nieuw midden op straat HAHAHA ken de rest van de buurt hun eigen vuurwerk niet horen en het is nog lekker warm ook. Ben ook druk met vanalles en nogwat maar dat heeft meestal vleugels of moet voor op een motortje ronddraaien. Je zoon vliegt goed is pylonracen niets voor hem? Grtzzzz Marcel |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |