![]() |
| | #76 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2003 Locatie: Almere, MVA Leeftijd: 3
|
Ik vraag me af... is er nog voortgang met de 17 Wasps in aanbouw? De verwachtingen dat er meer wedstrijdvliegers bijkomen zijn hooggespannen Peet
__________________ Simple solutions are often the best... |
| | |
| | #77 (permalink) |
| Lid sinds: 27 september 2007 Locatie: Ureterp Leeftijd: 37
|
Peet, Dit project is loopt volop. Er zijn er al 2 klaar en de meeste zijn met de vleugel en de romp een eind op weg. Ik denk niet dat er veel wedstrijd vliegers bij komen. Een aantal hebben gekozen voor een 3S setup. En een aantal waaronder mijzelf hebben een verkeerde motor. Deze schijnt 150 watt minder te leveren of zoiets. gj
__________________ Wie niet in staat is om fouten te maken, is nergens toe instaat ! |
| | |
| | #79 (permalink) |
|
Hehe, ziet er goed uit. Toch jammer van die 3S, op 4S loopt ie als een speer ![]() Heb nog stille hoop dat er een paar wedstrijd vliegers bij komen... Peet
__________________ Simple solutions are often the best... |
| | |
| | #80 (permalink) |
|
Peet, Zelf ga ik hem op 4S vliegen maar ik heb het niet zo op wedstrijden. Kan niet tegen de druk die ik mijzelf opleg. Dus ga ik er niet meer aan beginnen. Alleen nog een fun wedstrijdje op de club doe ik heel soms mee. gj
__________________ Wie niet in staat is om fouten te maken, is nergens toe instaat ! |
| | |
| | #81 (permalink) |
| Lid sinds: 4 september 2006 Locatie: Voorhout Leeftijd: 55
|
Onze wedstrijden zijn ook vooral Fun, de sfeer is er altijd één van, elkaar helpen en balen als het met je tegenstander niet goed gaat. Natuurlijk is er wel wat spanning voor af, maar dat heb je inderdaad zelf in de hand. Als het niet zo leuk zou zijn zou ik ook niet mee vliegen. Ik heb al een keer aangeboden om een funwedstrijdje te organiseren, die aanbieding staat. gr Wubbo
__________________ Zie www.F3D.nl voor alles over Pylonracen, E2K Quickie, Club20, F3D en meer..... There is no substitute for RPM. |
| | |
| | #82 (permalink) |
| Lid sinds: 4 december 2003 Locatie: Leeuwarden Leeftijd: 43
| Hiervoor hebben we dan ook de 1800 Kv motor besteld. Gewoon om te proberen hoe dat gaat. Met 4S geeft deze motor 94 ampère met een 8*6 prop. Dat is net iets te veel van het goede. Met 3S zal ie ook zo'n 60 ampère geven. Gr. Rob
__________________ "Bigamie is één vrouw te veel hebben, monogamie is hetzelfde" (Oscar Wilde) |
| | |
| | #83 (permalink) |
|
Ik zou er dan maar een 8x4 op zetten. Ik snap overigens niet waarom je een hogere toeren motor er op zet. De standaard E2K gaat echt als de brandweer. (rond de 200km/u) Als je wat rustiger wil vliegen stop je er een 3S in of een kleinere prop of neem je gewoon wat gas terug.
__________________ Zie www.F3D.nl voor alles over Pylonracen, E2K Quickie, Club20, F3D en meer..... There is no substitute for RPM. |
| | |
| | #84 (permalink) | |
| Citaat:
Op 4S zul je niet teleurgesteld worden denk ik, zoals Wubbo al schreef, toch ca. 200 km/u
__________________ Simple solutions are often the best... | |
| | |
| | #85 (permalink) |
| Lid sinds: 8 januari 2006 Locatie: Ljouwert Club: LLC-Aeria
|
Geloof dat ik redelijk achterloop op de rest van het clubproject, maar toch even een foto`tje. Motor moet een 3536-1400 worden welke ik nog had liggen.
__________________ "From error to error one discovers the entire truth." -Sigmund Freud Site |
| | |
| | #86 (permalink) |
|
mIKE, iK WEET NIET OF JE ZOVER ACHTER LOOPT BEN AFGELOPEN VRIJDAG NIET GEWEEST. iNMIDDELS HEB IK HET KISTJE KLAAR. EINDGEWICHT IS 1080 GRAM. VERDER WEL AARDIG GELUKT. NU IS HET WACHTEN EN GAAN MET DIE BANAAN ![]() GERT-JAN
| | |
| | #87 (permalink) |
| Lid sinds: 4 december 2003 Locatie: Leeuwarden Leeftijd: 43
|
Ja, de 80% procent regeling. Als 80% vlieg klaar is (14 toestellen) gaan we los. De teller staan nu op .......3. Gr. Rob
__________________ "Bigamie is één vrouw te veel hebben, monogamie is hetzelfde" (Oscar Wilde) |
| | |
| | #88 (permalink) |
|
De eerste (van Mathijs) is klaar, foto's staan op Dutch F3D site. onder het top menu onder E2K uiteraard. Wie volgt Wubbo
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |