![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juni 2010
|
@easy, laat je idd niet gek maken door wat mensen zeggen. Zeer zeker niet als het om snelheden gaat. Pas als je een model met 419 echte Kilometers per uur hebt zien langs denderen weet je hoe snel dat is. Wij bij de MVC Swentibold hebben een speedmeeting georganiseerd waar een zekere Steve uit Duitsland met zijn electromodel de Hayabusa een gemeten snelheid haalde van 419 Kmh. Alle toestellen tot dan toe kon ik redelijk makkelijk bijhouden, maar die Hayabusa in het begin niet, pas bij de laatste vlucht die dag kon ik hem bijhouden. Velen denken dat hun model heel snel onderweg is, maar als ze gaan meten denk ik dat de meesten van een koude kermis en zeer zwaar gedesillusioneerd thuiskomen. Ook de zogenaamde dopplermeeting via een filmpje en de pc is denk ik niet zaligmakend in deze en moet je met flinke korrels zout nemen. |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 22 juni 2007 Locatie: Putten
|
ja dat zie je 3 seconde meer niet maar die sprinter kun je rustig kopen vliegt erg goed , maar de grijse kleur daar moet je inderdaad wat aan doen of de tips rood maken of strepen erop , maak er wat leuks van, vooral het kapje ha ha gr Andre |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 16 december 2007
|
Hallo, Ik heb nog enkele hotliners te koop Raketenwurm 2b aangepast voor lipo en versterkt 350€ Raketenwurm F5F aangepast voor lipo en versterkt 300€ Avionic F5F 600€. Verder heb ik ook nog vleugels van de evolution, zelfs eentje van Urs Leodolter zelf waar hij wereldkompioen mee is geworden. Alles met servo's erin Willy |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |