![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #467 (permalink) |
| Lid sinds: 23 mei 2003 Locatie: Haarlem Leeftijd: 33
|
Ik had mijn foto-album tot een prive-album gemaakt, daarom zag je de plaatjes alleen als je ingelogd was denk ik. Heb het album nu openbaar gemaakt, dus zou weer voor iedereen zichtbaar moeten zijn. Gr. Joris |
| | |
| | #468 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 maart 2003 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 37
|
Yup, werkt weer. Interessant om die logs te zien, de variaties in vermogen zijn groter dan ik gedacht had. Groet, Gerben
__________________ F5B komt naar je toe deze zomer! www.F5B.nl |
| | |
| | #469 (permalink) |
| Lid sinds: 1 september 2010 Leeftijd: 52
|
Er zit sinds deze week een pieto-buisje op mijn E-Quicky. Thanks Robbert. Vandaag dus voor het eerst de snelheid gemeten. 180 kmh met een klein duikje, 177 op het vlakke eind. Het was te bewolkt voor een echte duik. Dit was met mijn chinese imitatie Turnygi (wel dezelfde specificaties). 9x9 apc prop, ca. 12500 toeren op de grond. Ik was verbaasd dat jullie met 10x7, 10x8 en 10x10 vliegen omdat ik daar volgens mij niet zo hard mee ga. Maar dat kan ik nu gaan meten dus. Groet, Cor. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |