![]() |
| | #181 (permalink) |
| Lid sinds: 14 december 2004 Locatie: Alphen aan den Rijn Leeftijd: 52
|
hallo Luitjes heb eindelijk paar shoestrings arf liggen, Airplane Kits - Balsa Build kits - RBC Electric Formula 1 - Shoestring arf - RBCkits Online Shop Greets en fijne dagen
__________________ www.rbckits.com |
| | |
| | #182 (permalink) |
| Lid sinds: 9 februari 2011 Locatie: Waalwijk Leeftijd: 39
|
Ik heb net de OS motor gekocht bij Hobby In: ![]() ![]() ![]() ![]() Een rib uit mijn lijf met 64,50, maar ziet er wel goed uit. De as is geborgd met 2 inbus boutjes op 2 vlakke kanten op de as die onder 90 graden zijn ingeslepen. De wikkelingen zijn geborgd met een touwtje en zier er ok uit, had wat netter gemogen. De magneten zijn met weinig lijm vastgezet en het geheel is met blauw spul gebalanceerd. De prop meenemer is een combinatie van staal en alu en past erg mooi. Ik moet eerst dit ding nog afbouwen voor ik hem echt kan testen: |
| | |
| | #183 (permalink) | |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
| Citaat:
Zwak punt, mocht je van plan zijn net zo dom te doen als de TS: http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1551175
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • | |
| | |
| | #185 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Ik zie dat het gebogen magneetsegmenten zijn, veel groter lijmoppervlak dan rechte magneten (twee rechte contactlijnen).
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |