![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 4 september 2006 Locatie: Voorhout Leeftijd: 54
|
Een zeer goedkope klasse, die sinds kort in engeland wordt gevlogen. Beetje mini quickie. http://www.e2kpylon.co.uk/
__________________ Zie www.F3D.nl voor alles over Pylonracen, E2K Quickie, Club20, F3D en meer..... There is no substitute for RPM. Laatst gewijzigd door wubbo; 23 november 2009 om 23:39 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 10 augustus 2005 Locatie: Rijnsburg Leeftijd: 56
|
Ik ben er ook een aan het bouwen, een wasp. De tekeningen kan je downloaden van de engelse e2k site. Leuk kistje spotgoedkoop dat je bouwt van Liteply 3mm dat je zo bij Gamma kan kopen. De verplichte motor heb ik al. Wub, wat voor esc moet er eigenlijk in? Laatst gewijzigd door nicohaas; 25 januari 2010 om 20:30 |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 maart 2003 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 37
|
Leuke klasse! Exact dezelfde setup (motor, 4s lipo, 8x6 prop) had ik op een Sig Wonder en dat vloog erg leuk. Op een toestel met een minder dikke vleugel moet het nog wat sneller lopen. Wat ik niet vindt is hoe lang een heat duurt? Groet, Gerben
__________________ F5B komt naar je toe deze zomer! www.F5B.nl |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 13 november 2005 Locatie: Gelderland Leeftijd: 37
|
Bij punt 11 in de regels staat 10 rondjes op een klein circuit.
__________________ The problem with the future is that it keeps turning into the present. www.armc.nl www.vmvc.nl www.f5b.nl |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
Er is inmiddels op de Pylonrace jaarvergadering besloten dat er met club20 wordt meegevlogen. De snelheden zouden ongeveer gelijk liggen. Dus iedereen snel bouwen en meedoen. Info staat op www.f3d.nl onder E2K
__________________ Zie www.F3D.nl voor alles over Pylonracen, E2K Quickie, Club20, F3D en meer..... There is no substitute for RPM. |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
Ik heb ook even een prijsje opgevraagd voor een stapeltje. Gr wubbo
__________________ Zie www.F3D.nl voor alles over Pylonracen, E2K Quickie, Club20, F3D en meer..... There is no substitute for RPM. |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
Er komt een stapeltje deze kant op, voor info kijk op de site onder E2K. Zal ook wel motoren regelaars en accu's op de plank leggen.
__________________ Zie www.F3D.nl voor alles over Pylonracen, E2K Quickie, Club20, F3D en meer..... There is no substitute for RPM. Laatst gewijzigd door wubbo; 21 januari 2010 om 14:30 |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
Er is op dit moment geen voorraad meer in de uk. Shipping uit de UK is een kleine €10,-- Over ca 2 weken heb ik ze liggen voor dezelfde prijs.
| | |
| | #14 (permalink) |
|
Ik heb ze binnen, er mist echter een plaatje hout, dat wordt nagestuurd. Dus nog heel even geduld. gr Wubbo
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 10 augustus 2005 Locatie: Rijnsburg Leeftijd: 56
|
Ik heb mijn E2k voor het eerst even proef gedraaid met mijn 4 cellen pakket. Daar zit power in! Ik denk dat het hard gaat. Ik heb een 40/50 amp ss regelaar, die bleef koud maar ik heb niet lang gedraaid. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |