![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 augustus 2003 Locatie: Leiden
|
Hallo Sjors, Met twee handen tikken lukt redelijk goed dus maar effe een reactie. Niet alle chloraten reageren zo fel met een zuur, maar als je bariumchloraat neemt in plaats van ordinair keukenzout krijg je een heftige reactie. Ik gebruikl de barium voor het maken van mijn ontstekers, door barium inplaats van een ander zout te gebruiken krijg ik de ontsteek temperatuur flink omlaag plus dat de brandtemperatuur flink hoger ligt. Dit resulteerd in een betrouwbaarder ontsteker die met minder stroom (lees warmte) tot ontbranding komt. Meer warmte energie in je motor lijkt mij duidelijk. Ik hoop nog steeds dat ik de laatste ben die zo'n vergissing heeft gemaakt, en ik kan het gelukkig nog na kan vertellen. Zij het met een hoop zichtbare en onzichtbare schade. zorg dus dat jij niet de volgende bent !!!!!!!
__________________ ik kan laser snijden voor iedereen |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Sterkte!
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 augustus 2003 Locatie: Leiden
|
Simmen lukt al weer aardig, en als het lekker weer is hoop ik dit weekend voor het eerst weer aan de helling te staan. Mijn turnigy hand warm/zender zak is binnen. Dus hoop ik dat ik mijn hand een klein beetje warm kan houden. Anders ben ik al uitgevlogen voor ik boven op het duin sta. Maar ik kijk er wel naar uit om weer eens echt te vliegen (ook al is het aan de kabel )
__________________ ik kan laser snijden voor iedereen |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 oktober 2006 Locatie: Haarlem Leeftijd: 61
|
Beste naamgenoot, Ik ben onder de indruk van wat je overkomen is. Wens je veel beterschap toe en hoop dat alles weer in orde komt. Groeten, Jan-Hein
__________________ Geluk: Een goede gezondheid en een slecht geheugen. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |