![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 augustus 2003 Locatie: Leiden
|
Beste lezers/ gebruikers van dit forum, Voordat er allerlei wilde verhalen de ronde gaan doen wil ik (Natasja de vrouw van Jan Hein) dit even ontzenuwen. Jan Hein heeft vorige week een ongeluk met de BBQ gehad en heeft daaraan ernstig handletsel overgehouden. Hij mist zijn wijsvinger nu en zijn hand is weer gereconstrueerd in een operatie die ruim 7 uur duurde. Er volgt voor hem nu een periode van 1 tot 1 1/2 jaar van vele operaties en revalidatie. De toedracht van het ongeval is als volgt: We zaten met het hele gezin te BBQen aangezien het rooster aankoekte wilde JH het schoonmaken met keukenzout NACL) het was zo druk bij de keuken dat hij dacht tussen mijn chemicaliën staat ook NACL. Hij had zijn bril niet op en las dus verkeerd op het potje hij heeft in plaats van NACL, Barium chloraat gepakt (BACL) met als gevolg een enorme explosie. Dit zijn dus de gevolgen van het verschil van 1 letter in de formule die op identieke potjes stond. Dit ongeval is NIET het gevolg van een onverantwoordelijk experiment. Ik snap dat jullie allemaal meeleven een kaartje wordt dan ook zeker op prijs gesteld. Alstjeblieft niet bellen want we worden op dit moment met telefoontjes overspoeld Jan Hein is nog erg moe en heeft veel pijn dus hij kan nu nog niemand te woord staan. Ik hoop dat dit niet leidt tot een discussie over veiligheid en het experimenteren met raketbrandstof want nogmaals dit was GEEN experiment maar een noodlottig ongeval. Kaartjes kunnen gestuurd worden naar: Meerburgerstraat 1, 2314AX, Leiden Dank voor jullie begrip en medeleven, Natasja
__________________ ik kan lazer snijden voor iedereen |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2007 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 28
|
heey maatje gaat het nog een beetje wel stil hoor zonder jou op msn hoop dat je weer snel beter bent kennen we weer vliegen grtz lip
__________________ Wat niet weet wat niet deert ik lees en ik leer |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Heftig.. beterschap hoor! Robert
__________________ |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |