![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) | ||
| Banned Lid sinds: 3 maart 2005 Locatie: Somewhere
| Citaat:
| ||
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 17 augustus 2005 Locatie: mijnsheerenland Leeftijd: 20
|
heej, na een weekje vakantie moest dan tog een goede lancering komen en dat is gelukt een filmpje onderaan op mijn site: www.putfile.com/RC-FISHER die gene die naast die buis zit dat en ben ik ik trek de pin eruit bij iets van 5-6 bar, ik hoop dat het wat is. groetjes,
__________________ bezig met 4e jaar opleiding tot vliegtuigonderhouds technicus! en dit is een jaar stage bij de TD van Transavia! |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 16 mei 2005 Locatie: Lelystad
|
De lancering ziet er goed uit. Er wordt een mooie hoogte behaald. Zoals al eerder beschreven, met vinnen kom je makkelijk 2x zo hoog. Alleen wil ik je 1 tip geven. Probeer de afstand tot je raket zo groot mogelijk te maken. Je zit er nu direct naast en dat blijft gevaarlijk. Vooral als hij klapt. Je schrijft dat je de pin erui trekt, dit kun je dus ook mbv een touwtje doen. Neem gewoon een aantal meters touw en doe het vanaf een afstand (wel zorgen dat je lanceerinstallatie vast staat aan de grond (bv. haringen). De volgende stap is dan om ook degene die pompt op een grotere afstand te krijgen (hogedrukslang). Aangezien je (nog) geen parachute gebruikt, zal je fles iedere keer als hij de grond raakt ligt beschadigen. Ook het steeds op druk brengen van je raket geeft verlies aan stevigheid. De kans wordt dus steeds groter dat je fles een keer voortijdig klapt, en dan wil jij er niet zo vlak naast zitten. Verder ben je erg op de goede weg. Ga zo door!!!! Als je een mooie stabiele raket hebt, met parachute, nodig ik je uit om een keer te komen lanceren op een DRRA lanceerdag. Groet, Bas |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |