![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 25 november 2004 Leeftijd: 64
|
Hi, Ik wil even en opoep doen. Ik zou graag meer te weten willen komen over een raket/vliegtuig waar de laatste tijd nogal over geproken wordt. Hij schijnt zo hier en daar ineens op te duiken en laatst heeft er iemand zelfs, min of meer per ongeluk een foto van gemaakt. Het gaat om de Astro Interceptor. Weet iemand daar meer van? Groeten, HenkSWT http://www.raket.info |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 25 november 2004 Leeftijd: 64
|
Hoi Bas, Gave foto! Ik ben gek op protypes. Die zien er altijd zo mooi strak uit. Zonder allerlei tirelantijnen en zo... Als je er nog meer weet hou ik me aanbevolen. Die knul van die deze heeft ontworpen maakt wel coole ontwerpen. Moet ik ook eens proberen. Zal wel niet meevallen. Groeten, Henk |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Lid sinds: 16 mei 2005 Locatie: Lelystad
| Citaat:
Echt een mooi voorbeeld van Rocketry with A Difference (zoals ze het in het engels zo mooi zeggen) Je zou hem eens moeten ontmoeten Groet, Bas | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 augustus 2003 Locatie: Leiden
|
Ik weet dat ergens in een niet nader te noemen hangaar druk wordt gewerkt aan de eerste productie modellen. Helaas kon ik door het sleutel gat geen foto maken wel heb ik een plaatje kunnen bemachtigen van een wat ouder model raketvliegtuig met type Nr 1.
__________________ ik kan laser snijden voor iedereen |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |