![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 24 oktober 2005
|
ben maar weer is beggonen met water raketten. Gebruik nu een opgerolde binne band met tyrib als stob. Maar da lekt aan alle kanten hiervoor dee ik het met kurk dat werkt volgens mij wel voor zo ver ik me kan herinneren lekte ook wel beetje volgens mij maar mijn vraag hebben jullie nog een idee voor een stop? of welke stob gebruiken jullie? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 15 februari 2005 Leeftijd: 24
|
hogedrukkoppeling, vastgedraaid door de dop met een moer. En als luchtdichte afsluiting, vloeibaar rubber. En dan een weekje of 2 laten drogen. Dit zorgt er ook gelijk voor dat de uitlaat smaller is, en dat er meer kracht uit komt. Helaas moet je nu wel heel erg goed opletten dat hij niet scheef zit. |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
meer idee'en welkom :P | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 16 mei 2005 Locatie: Lelystad
|
Ik gebruikte (voordat ik een lanceerinrichting had gebouwd) als kurk altijd een grijze rubberen laboratorium kurk. Je zou eens kunnen vragen bij je POA op de middelbare school (Assistent Biologie, Natuurkunde, Scheikunde). Ik zal kijken of ik er nog 1 heb, die mag je dan komen ophalen of tegen verzendkosten stuur ik hem naar je toe. Groet, Bas |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
Het lijkt al snel een stuk hoger dan in werkelijkheid. Maar het blijft dat je met een lanceerinrichting veel hoger komt dan met een kurk. | |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
succes stef | |
|
| | #14 (permalink) | ||
| Citaat:
Dat werkt alleen als je ook de kurk vast heb zitten aan de standaard. Anders knalt je kurk eruit en staat je fles nog vast achter het metalen staafje. Bas | ||
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |