![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 25 november 2004 Leeftijd: 64
|
Hallo, Die Bas toch.. Denkt dat ik alles heb. Maar zoals al eerder opgemerkt in deze rubriek, de V1 is geen raket. Maar ik heb toch nog wel wat gevonden. Kijk eens op: http://www.warbirdsresourcegroup.org/LRG/v1.html Speciaal onderaan de pagina bij nr. 5. Klein maar fijn... Groeten HenkSWT PS. Volgens mij is het model van Jan-Hein geen V1 maar een "Loon" Als je echt een mooie V1 achtige wilt maken moet je eens kiiken naar de PTV-N-2 Gorgon 4. Die heeft een ram-jet onder de romp! |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 augustus 2003 Locatie: Leiden
|
Hoi Henk Nee het model is wel een V1 Alleen had ik nog geen goed foto voor handen. De plug voor het staart stuk is inmiddels ook kaar en daar zitten nu ook de toegangs luikjes in de panel lines en klink nagels. overigens ga ik mijn model in de acme kleuren spuiten Roestbruin, met een Roadrunner target finder in de neus
__________________ ik kan laser snijden voor iedereen |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 augustus 2003 Locatie: Leiden
|
kijk dat kan nu waarderen. Gewoon er voor gaan Ondanks dat de zo genaamde experts (waaronder ik me zelf reken) zeggen dat het wel een moeilijk kan worden. En dan laten zien dat het helemaal niet zo moeilijk is en gewoon een vleigen iets er van maken. De klei en aarde aan je punt zijn voor mij voldoende bewjs dat hij lucht ruim heeft gekozen. En ik heb maar een advies. VOOR AL DOORGAAN
__________________ ik kan laser snijden voor iedereen |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |