![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) | |
| Lid sinds: 15 oktober 2008 Locatie: Nieuwerkerk aan den IJssel Leeftijd: 49
| Citaat:
Mijn excuus, ik bedoelde opgepast met vuurwerk. Helemaal niet aan je ongeluk gedacht. Luc
__________________ Te water: Hr. Ms. Tromp & Ms Weser / in de lucht: Revell Fan & Maanraket Kuifje In aanbouw: Hr. Ms. Onversaagd. In de wachtrij : renovatie Banckert. | |
| | |
| | #32 (permalink) |
|
Het is er eindelijk van gekomen. Na lang wikken en wegen hoe ik de raket zou afplakken om uiteindelijk te kunnen spuiten is het er toch van gekomen. Ook geleerd dat het echt niet handig is om tegelijkertijd met nog 2 á 3 modellen bezig te zijn. Ten eerste de H.r. Ms. Tromp : en de Blusboot Weser : En ondertussen ook gestart met de bouw van de mijnenjager de Hr. Ms. Onversaagd. Terug naar de maanraket, dit is 'm geworden : Nu op zoek naar een mooi plekje in de huiskamer....... (leuke discussie
__________________ Te water: Hr. Ms. Tromp & Ms Weser / in de lucht: Revell Fan & Maanraket Kuifje In aanbouw: Hr. Ms. Onversaagd. In de wachtrij : renovatie Banckert. Laatst gewijzigd door Luc Biemans; 15 juni 2011 om 23:30 |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Snap ik niet, onder de 2 schepen staan toch 2 foto's van de raket ?
__________________ Te water: Hr. Ms. Tromp & Ms Weser / in de lucht: Revell Fan & Maanraket Kuifje In aanbouw: Hr. Ms. Onversaagd. In de wachtrij : renovatie Banckert. |
| | |
| | #38 (permalink) | |
| Citaat:
)Daar staat hij dan :
__________________ Te water: Hr. Ms. Tromp & Ms Weser / in de lucht: Revell Fan & Maanraket Kuifje In aanbouw: Hr. Ms. Onversaagd. In de wachtrij : renovatie Banckert. | |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Poster ???? Eigen schilderij ! Was een oude hobby van me. Ik wilde toen deze posters en die waren er niet. Uitsluitend in het Frans en dan slechts op A3-formaat. Dus dan maar zelf gemaakt.
__________________ Te water: Hr. Ms. Tromp & Ms Weser / in de lucht: Revell Fan & Maanraket Kuifje In aanbouw: Hr. Ms. Onversaagd. In de wachtrij : renovatie Banckert. |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Lid sinds: 24 mei 2005
|
Luc, Ziet er puik uit. Mooi gedaan! Dat van het schilderij vind ik helemaal een mooi verhaal. Mijn kuifje model, op dezelfde manier mee begonnen, maar dan van Balsa, staat al jarenlang in de wacht... Groet, De tekenaar van je gebruikte tekeningen. Klaas-Jan van Til DRRA
__________________ Fly to the Limits! Modelraketten.NL |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |