![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 17 januari 2010
|
Microscale zeg dat wel! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 12 september 2009 Locatie: Ergens op een plekje van de wereld ^o^
|
Ik vind hem echt helemaal geweldig! Is het een zelf gemaakte? Zo ja, hoe heb je dat wel ooit voor elkaar gekregen?
__________________ PicooZ MX-1|Syma Chinook|Revell BO-105|E-Sky Lama V3|E-Sky King V2 lWalkera 60B| Mikado Logo 10 (2x)|MX-16S|SMC 16scan ontvanger (2x) |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
Dankje, ja volledig zelf gebouwd. Hoe je dat voor mekaar krijgt? Wel, de romp bestaat uit 0.3mm vacuum gevormd PS. En de rest is passie, ervaring en nog eens passie |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Lid sinds: 12 september 2009 Locatie: Ergens op een plekje van de wereld ^o^
| Citaat:
Bedankt voor het aanbod, helaas heb ik zelf (nog?) geen MSR, maar misschien komt het er ooit nog wel eens van
__________________ PicooZ MX-1|Syma Chinook|Revell BO-105|E-Sky Lama V3|E-Sky King V2 lWalkera 60B| Mikado Logo 10 (2x)|MX-16S|SMC 16scan ontvanger (2x) | |
| | |
| | #8 (permalink) |
|
Als ik je één microheli kan adviseren dan is het wel de mSR. Dit kleine wondertje is enorm duurzaam, stabiel en toch heel wendbaar daarnaast zijn alle onderdelen goed verkrijgbaar en is ie niet eens zo verschrikkelijk duur. Ook als je met grotere heli's vliegt is de mSR een ideaal toestel om je refexen te trainen.
|
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 24 december 2010 Locatie: Nederland, Blaricum, Bijvanck Leeftijd: 13
|
Zou Je er ook 1 kunnen maken voor een nine eagles solo (co-ax) of e-flite blade mcx (hetzelfde). Ziet er mooi uit. EDIT: Laat maar ik ben erachter dat kapjes van de nine eagles solo, nine eagles solo pro en e-flite blade msr allemaal even groot zijn en op elkaar passen.
__________________ Voertuigen: past niet meer! Laatst gewijzigd door Rcforme; 25 december 2010 om 21:51 |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 24 december 2010 Locatie: Nederland, Blaricum, Bijvanck Leeftijd: 13
|
@AirwolfRCpilot pb gestuurd.
__________________ Voertuigen: past niet meer! |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
@AirwolfRCpilot Nog 1 vraagje. Waarmee zit het airwolf kapje vast aan de heli?
| | |
| | #14 (permalink) |
|
Maakt niet veel uit. Ik ben toch van plan om binnenkort een Msr te nemen. Er vliegt dan een prachtige Airwolf rond
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |