![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 6 augustus 2007 Locatie: Sliedrecht Leeftijd: 33
|
Dank je! Dat zal zeker gaan gebeuren Eerst de heli zelf bouwen waarna die in de romp kan dus het zal nog wel ff duren eer die vliegt...
__________________ Floaterjet, Bixler, Voyager, T-REX 600ESP BeastX, T-REX 600ESP BO-105 Politie, T-REX 500ESP lifeliner 3, KDS450 Hughes500 @ SPEKTRUM DX8 RED EAGLES Dordrecht |
| | |
| | #34 (permalink) |
|
Omdat ik op moet schieten van je hier alvast een filmpje van de verlichting
__________________ Floaterjet, Bixler, Voyager, T-REX 600ESP BeastX, T-REX 600ESP BO-105 Politie, T-REX 500ESP lifeliner 3, KDS450 Hughes500 @ SPEKTRUM DX8 RED EAGLES Dordrecht |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Lid sinds: 19 mei 2008 Locatie: Heliheaven West-Brabant
|
Gisterenmiddag de EC eens live mogen bekijken. Ziet er erg strak uit en de methode om decals te maken is de tip van het jaar. Ik wil het wel eens zien als er een 600 rompje uitkomt! En met het kleurenschema dat we hebben besproken komt het wel goed. Tja, een 600 met een fenestron zal mij ook wel enthousiast maken denk ik. Next time airborne. Grz. Bone
__________________ www.vario-rcheli.nl |
| | |
| | #39 (permalink) |
|
Thnx allemaal voor de leuke reacties. Ik zag op internet dat de heli zelf ook reeds in Nederland is dus die komt ook eerdaags aan... En die 600; ik kan niet wachten om er één te bouwen met fenestron
| | |
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 26 oktober 2008 Locatie: Hoofddorp
|
Richard je hebt een prachtig model hoor! heb je toevallig een schema voor de verlichting? Ik zit er namelijk aan te denken om deze heli tzt na al mijn andere projecten in de uitvoering van de politie te maken. Grt Quido |
| | |
| | #41 (permalink) | |
| Citaat:
Ik heb geen schema van de verlichting. Deze is 'custommade' door Sander (konyn) hier op het forum. Gr Richard
__________________ Floaterjet, Bixler, Voyager, T-REX 600ESP BeastX, T-REX 600ESP BO-105 Politie, T-REX 500ESP lifeliner 3, KDS450 Hughes500 @ SPEKTRUM DX8 RED EAGLES Dordrecht | |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Lid sinds: 22 juli 2009 Locatie: Kinrooi - België Leeftijd: 49
|
Ik heb een website gevonden waar verlichting-units voor modelbouw verkrijgbaar zijn, tegen zeer democratische prijzen : www.firstpro.de Misschien heb je hier iets aan. |
| | |
| | #43 (permalink) |
|
Nadeel van deze setjes vind ik is dat je ze niet kunt aanpassen. Ik kon bij Sander mijn wensen opgeven en hij kan nagenoeg alles maken.
| | |
| | #44 (permalink) |
| Lid sinds: 26 oktober 2008 Locatie: Hoofddorp
|
Ah oke, is wel erg gaaf ben nu eerst bezig om mijn crashtender te bouwen CRW_7447.jpg photo - Quido te Linde photos at pbase.com is ook wel nodig want bouwen lukt wel maar nu het vliegen nog Misschien leest Sander wel mee en wil hij zijn geheimen delen. |
| | |
| | #45 (permalink) |
|
En wat zag ik vandaag op het net: mn spullen (heli) zijn vrijgegeven door de douane... Nu maar wachten op de postbode
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |