![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #47 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juli 2006 Locatie: Hardenberg(OV) Leeftijd: 36
|
Mooie machien geworden hoor! Gave fotos in vlucht ook ,inderdaad die van schuin achter is erg fraai Gr, Roy
__________________ ( Vario Ecureuil Electric / FF9 2,4Ghz / Vario Schweizer 300 Electric ) http://www.royceweb.com |
| |
| | #49 (permalink) |
| Lid sinds: 18 november 2009 Locatie: Rotterdam Area Leeftijd: 35
|
Deze is mijn favoriet ! Tenterereeeeeeeen........................The Lady is echt mooi man. Mooie strakke lijnen te zien op de foto's. Die flybar zie je toch niet in de lucht, maar die overstap naar 2,4 zou wel een moiie keuze zijn. Ik heb er goede ervaringen mee, alhoewel ik nog niet bij een cluc vlieg waar meerdere mensen aan het vliegen zijn. Nu vlieg ik met 2 man samen en ik heb goede ervaringen met 2,4. Gefeliciteerd met je project. En uhhhh..... vervroegd beginnen met winterprojecten is een bekend fenomeen in deze hobbyziekte
__________________ R/C Helicopters....Are Toys 4 Big Boyz |
| |
| | #50 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 12 februari 2005 Locatie: uden
|
ik zeg ook altijd maar het is geen hobby maar n ziekte als je het te pakken hebt kom je dr nooit meer vanaf en de antenne ja t,is n discusie punt aan het worden., ik heb nog overwogen hem in de romp te leggen maar ik durf het niet aan omdat ik al ns n model verspeeld heb hierop dus vandaar hij behoorlijk in het zicht zit jammer even n beetje gefotoshopt ![]() mvgr johan snijders Laatst gewijzigd door snijders; 14 juni 2010 om 03:24 |
| |
| | #51 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juni 2005 Locatie: Oss Leeftijd: 34
|
En zo heb ik nog z'n 50 foto's van de Airwolf van Johan. B.v. deze en deze :Voor meer foto's uit de colectie kijk op: RCVliegen.com; alles over radigrafisch modelvliegen!! Groetjes Rob. |
| |
| | #52 (permalink) |
| Lid sinds: 6 augustus 2007 Locatie: Sliedrecht Leeftijd: 33
|
Ff op alle 50 photoshoppen dan @helifreak, ik vlieg wel op een club waar nu alle helivliegers op 2,4 ghz zitten en daarnaast erg veel plankvliegers ook. NUL,NUL problemen. Alle merken door elkaar, niks aan de hand. @Johan, hoe ver is het met je traumaheli? Als je die klaar hebt kunnen we n keer samen vliegen met de lifeliner 3
__________________ Floaterjet, Bixler, Voyager, T-REX 600ESP BeastX, T-REX 600ESP BO-105 Politie, T-REX 500ESP lifeliner 3, KDS450 Hughes500 @ SPEKTRUM DX8 RED EAGLES Dordrecht |
| |
| | #53 (permalink) |
| Lid sinds: 15 april 2010
| Misschien niet schaal, maar ik vind dat ie met flybar nog wat meer smoel krijgt eigenlijk. Meer details doet het goed op dat punt. Dan heb ik het natuurlijk wel over tijdens het vliegen, want statisch valt zo'n flybar wel enorm op. |
| |
| | #54 (permalink) | |
| Citaat:
maar ik hoop er zeker dit jaar nog mee te vliegen ik houd je op de hoogte van de vorderingen van de lifeliner 3 ook heb ik nog n beetje spuitwerk aan het rompje wand het bovenste deel is grijs en moet geel worden met daarop ph help en dat geld ook voor zn rood witte staart !! dat moet ik eerst keurig netjes aanpassen maar dat komt zeker goed![]() mvgr johan snijders | |
| |
| | #55 (permalink) |
|
de ec 135 heb ik verkocht aan n medeforumer even n ander leuk rompje zoeken voor mn 450 full upgrate align /hk kruising de airwolf staat in ruststand ivb lipo 1 cel stuk mvgr johan snijders |
| |
| | #57 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juni 2009 Locatie: Heerenveen Leeftijd: 28
| Dit ziet er werkelijk supergaaf uit zeg Klein juweeltje!
__________________ Robbe Schluter 7.5cc MD500E (BJ 1992). Robbe Schluter 8.5cc Schweizer 300C U-869 1:40 scale Type IXC/40 U-boot. |
| |
| | #58 (permalink) | |
| Citaat:
mvgr johan snijders | |
| |
| | #60 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juni 2005 Locatie: Oss Leeftijd: 34
|
Je zorgt er voor dat de riem op spanning is voor dat je de staart in de romp plaatst. Je demonteerd ook de hekrotor gedeelte. Je voert het mechaniek met buis en riem van voren in de romp. En monteerd achter bij de staart de hekaandrijving weer terug. Nu blijft alles op spanning als je het goed doet. Anders bekiijk deze handleiding even: http://video.align.com.tw/mpeg/manua...s/500_500d.pdf Op pagina 5 is duikdelijk te zien wat ik bedoel, al is dit een MD-500D. Groetjes Rob. |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |