![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
Dat gaat een mooie heli worden
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Lid sinds: 23 maart 2009
| Citaat:
bedankt
__________________ Met mijn staart tussen mijn benen weglopen is niet mijn sterkste kant | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 20 november 2009 Locatie: Hoorn - NH Leeftijd: 33
|
Deze volg ik ook, aangezien ik nu mijn 2e 600 aan het bouwen ben voor een mooi fuse
__________________ Gr. Björn www.myflydream.com |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 28 januari 2007 Locatie: Voorlopig nog Waregem, straks in Kalken Leeftijd: 49
|
Hey hey, iedereen bouwt tegenwoordig Apaches... 't is een echte rage aan het worden geloof ik. Tof, dan begroeten we binnenkort op de meetings een compleet escadron. De kit ziet er veelbelovend uit. Dit draadje wordt dus ook vanuit Vlaanderen gevolgd. Heligroeten en veel succes met de bouw, Nick |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juli 2006 Locatie: Hardenberg(OV) Leeftijd: 36
|
Dat ziet er veel belovend uit! Ook ik ga je vorderingen volgen, die Apaches beginnen inderdaad een rage te worden! Maar ze zijn dan ook wel erg gaaf Succes! Gr, Roy
__________________ ( Vario Ecureuil Electric / FF9 2,4Ghz / Vario Schweizer 300 Electric ) http://www.royceweb.com |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 20 maart 2009 Locatie: België Leeftijd: 49
|
Een dikke proficiat met je aankoop van de Apache. Dit draadje ga ik zeker volgen, ik wens je veel bouwplezier en met jouw bouwtalent zal dat geen probleem zijn. Het ziet er wel een zeer mooie kit uit van die top machine en ook nog aangepast voor een T-rex 600 zo moet dat zijn!! dat beloofd laat de foto's maar komen Gr Peter
__________________ Al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt hem wel. Laatst gewijzigd door apache; 20 mei 2010 om 15:29 |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 6 augustus 2007 Locatie: Sliedrecht Leeftijd: 33
|
Niet te veel kletsen hier John, bouwen met die handel Ikheb hem al in het echt mogen bewonderen en kan zeggen dat alles er behoorlijk gelikt uitziet!! Zeker dat alu gefreesde onderstel is mooi.
__________________ Floaterjet, Bixler, Voyager, T-REX 600ESP BeastX, T-REX 600ESP BO-105 Politie, T-REX 500ESP lifeliner 3, KDS450 Hughes500 @ SPEKTRUM DX8 RED EAGLES Dordrecht |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 26 oktober 2003 Locatie: Dordrecht
|
Ongelooflijk mooi John. Je bent de eerste op de club met een apache naar mijn weten en dat wordt dus de show stelen. Groeten, Leen
__________________ T-rex 600e, Futaba 10CP Fasst. Red Eagles Dordrecht |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| ah-64, apache, bouwen, trex600, verslag |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |