![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 2 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 |
Met het oog op het bouwen van een schaalheli (Agusta A-109) zal er ook een 4-blads kop op komen. De setup is in principe de 600ESP Superior Combo met standaard 610L motor en 6S 5000mAh 25C LiPo. Vertanding nog nader te bepalen. Ik vraag mij af of op een 4-blads kop de bladen gewoon standaard kunnen blijven of dat het verstandiger is te kiezen voor kortere bladen of bijvoorbeeld smallere schaalbladen (mooier uiteraard
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 6 augustus 2007 Locatie: Sliedrecht Leeftijd: 33
|
ff een abonnement. Zit met dezelfde vraag Weet je al welke kop je gaat gebruiken? Ik vind deze erg mooi: ![]() Description This premium multi-blade rotor head is perfect for the scale helicopter. Its advanced plug-n-play design requires no swash-plate (follower) or special timing adjustments. Make your scale heli look great and fly without additional electronic stabilization. (Please select your paypal languge in right upper corner after clicking "add to cart" ) Assembly required. For smartmodel :Apache ,BO-105 . Other :Funkey Agusta a 109 ,Blackhawk ,Hughes 500 .
__________________ Floaterjet, Bixler, Voyager, T-REX 600ESP BeastX, T-REX 600ESP BO-105 Politie, T-REX 500ESP lifeliner 3, KDS450 Hughes500 @ SPEKTRUM DX8 RED EAGLES Dordrecht |
| | |
| | #3 (permalink) |
Weblogartikelen: 2 |
Ik vind die van RC Aerodyne erg mooi, vooral qua "looks" ziet het er niet zo modelbouwachtig uit. Dit een een foto van de 3-blads proto van hun. Misschien een opsomming van wat andere 4-blad koppen en schaalbladen maken en het topic universeel houden. ![]() Century Diamond ![]() Lightning Heli ($153,00 ![]() Sport Moto Multi-Blade (even doorscrollen, gaf jij ook aan als mooi ![]() <meer volgt>
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. Laatst gewijzigd door Burp; 26 november 2010 om 12:44 |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 6 augustus 2007 Locatie: Sliedrecht Leeftijd: 33
|
Die aerodyne kop is zeker ook mooi!
__________________ Floaterjet, Bixler, Voyager, T-REX 600ESP BeastX, T-REX 600ESP BO-105 Politie, T-REX 500ESP lifeliner 3, KDS450 Hughes500 @ SPEKTRUM DX8 RED EAGLES Dordrecht |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 27 mei 2008 Locatie: steenwijk Leeftijd: 49
|
maar eh, weet je het antwoord al ga zelf ook 4 bladeskop gebruiken voor een 450 schaal. ben wel benieuwd of dat met de standaard bladen kan piet
__________________ 2xkds500,kds450s,3x hk450 trex450 cessna sonic 185,mustang p51, guanli catalina http://mvc-steenwijk.nl |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
Hier zat ik ook al naar te kijken
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #7 (permalink) | ||
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
Citaat:
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. | ||
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 27 mei 2008 Locatie: steenwijk Leeftijd: 49
| heb er al mee gehoverd en ging prima.. wel de instellingen (stick uitslag) drastisch verandert aile 40% elev 40% pit 30% op mijn site staan wat fotos van de bouw. en het 1e maden filmpie bij 4 bladskop index mijnheli alleen de gyro op de staart nog wat beter afstellen, maar zo het nu lijkt gaat deze in de jetrangerbody
__________________ 2xkds500,kds450s,3x hk450 trex450 cessna sonic 185,mustang p51, guanli catalina http://mvc-steenwijk.nl |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juni 2005 Locatie: Oss Leeftijd: 34
|
Ik heb op mijn 450 smalle bladen. Speciaal voor vierbladskop. Deze koop je dan ook in een set van vier. Mijn verloop van pitch is -5 tot +10 graden met op de nick en rol +/-5 graden. Totaal dus een verloop van 25 graden. Hopelijk is dit genoeg en niet teveel. Nu nog wachten op wat mooier weer en uittesten maar. Groetjes Rob. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |