![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) | |
| Lid sinds: 6 augustus 2007 Locatie: Sliedrecht Leeftijd: 33
| Citaat:
Dat klopt dat ie vooraan nog lager moet komen te staan. De poten zitten er nu zomaar in dat ie kan staan. Zodra de servo's binnen zijn ga ik ze pas goed afstellen en probeer dan zeker de heli iets voorover te krijgen. Ik ga ook mn best doen om de rotor zo'n 5 graden voorover te zetten zoals bij de echte. Kan die straks nog rijden ook
__________________ Floaterjet, Bixler, Voyager, T-REX 600ESP BeastX, T-REX 600ESP BO-105 Politie, T-REX 500ESP lifeliner 3, KDS450 Hughes500 @ SPEKTRUM DX8 RED EAGLES Dordrecht | |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Lid sinds: 2 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. | |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 19 juni 2007 Locatie: Oostende Leeftijd: 41
|
Hoi Richard, Ik ben bezig met identiek de zelfde schaalromp, uit ervaring met mijn airwolf vond ik de originele retracts niet te denderend, en ben momenteel pneumatische retracts aan het plaatsen,anders maak ik morgen eens wat foto's. veel succes met de bouw, ik zal het draadje meevolgen. Groetjes Danny
__________________ vario "dauphin", futaba t8fg super" toni clarck "tiger-moth, t-rex 600", tc piper 45cc, fox fpv, piper pa18,mpx biglift enz... |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 6 augustus 2007 Locatie: Sliedrecht Leeftijd: 33
|
Wegens interesse in een ander project heb ik deze romp te koop gezet in het te koop gedeelte van helikopters... Iemand interesse? VERKOCHT...
__________________ Floaterjet, Bixler, Voyager, T-REX 600ESP BeastX, T-REX 600ESP BO-105 Politie, T-REX 500ESP lifeliner 3, KDS450 Hughes500 @ SPEKTRUM DX8 RED EAGLES Dordrecht Laatst gewijzigd door richard78; 5 januari 2011 om 12:54 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |