![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 6 augustus 2007 Locatie: Sliedrecht Leeftijd: 33
|
Terug van een weekje vakantie en wat lag er opeens voor me klaar bij het postkantoor; Een nieuwe rompset van een Agusta A-109 in het kleurenschema van de Amerikaanse kustwacht ![]() Het wordt dus weer 'bouwen'. Hier alvast een paar plaatjes van het model. Bijna 1.35 meter lang ![]() ![]() ![]() Erg handig systeem dat de gehele neus eraf gaat om accu's te wisselen. Bij de romp worden standaard retracts geleverd echter zijn deze helaas nog niet sterk genoeg om een 250 mee op zijn wielen te houden. Daarom maar meteen goede retracts van Fun-Key erbij gekocht: ![]() Servo's voor de retracts zijn onderweg. Heb gekozen om deze erin te zetten: ![]() Hextronik MG-14 Metal gear servo Weight: 14g Dimension: 23*12.2*29mm Stall torque: 2.2kg/cm(4.8V )2.5kg/cm(6V) Operating speed: 0.11sec/60degree(4.8v), 0.10sec/60degree(6v) Daarbij een print om de retracs vertraagd in en uit te laten gaan: ![]() A fully adjustable 3 channel-out Servo Regulator which can be used on any receiver channel and will increase the servo travel time, direction and duration. Great for scale model retracts flaps and canopies where scale detail and flight characteristics are important. No more ((boing!)) cartoon like landing gear action. Weight: 3g Input: 1 servo Channel. Output: 3 Channels. Options: Travel Speed & Travel Time in both directions. Zo voorlopig weer even genoeg...
__________________ Floaterjet, Bixler, Voyager, T-REX 600ESP BeastX, T-REX 600ESP BO-105 Politie, T-REX 500ESP lifeliner 3, KDS450 Hughes500 @ SPEKTRUM DX8 RED EAGLES Dordrecht Laatst gewijzigd door richard78; 26 juni 2010 om 12:52 |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
Heb ze net aangepast, zouden nu te zien moeten zijn?
__________________ Floaterjet, Bixler, Voyager, T-REX 600ESP BeastX, T-REX 600ESP BO-105 Politie, T-REX 500ESP lifeliner 3, KDS450 Hughes500 @ SPEKTRUM DX8 RED EAGLES Dordrecht |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Guest
|
is die servo delay module via hobbyking te bestellen ? wat kost deze als ik vragen mag. ik ben bezig met het starten van de bouw van een piper cup van 3,50 m span en ik wil de raampjes welke in 2 delen open gaan aansturen met een 2 tal servo`s met zo`n vertraging. mvg eric ps mooie body ik wacht op de plaatjes na montage Laatst gewijzigd door ultim@te; 26 juni 2010 om 14:14 |
|
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy 3 Channel Servo Speed/Direction Regulator Kost $ 7,59 Leuk idee trouwens om de ramen open te maken op deze manier!
__________________ Floaterjet, Bixler, Voyager, T-REX 600ESP BeastX, T-REX 600ESP BO-105 Politie, T-REX 500ESP lifeliner 3, KDS450 Hughes500 @ SPEKTRUM DX8 RED EAGLES Dordrecht | |
| | |
| | #8 (permalink) | ||
| Guest
| Citaat:
ik zocht iets om dit te vertragen anders heb ik binnen no time een targa dakje omdat de deuren dan openknallen toen zag ik het in jouw draadje staan dus ik dacht effe vragen. ik wil en tankslang in de kist maken die ik via de raampjes kan pakken om te tanken zodat ik geen nippel in de romp hoef te maken . bedankt voor de link en succes met je heli project. ik ben sinds kort de huiskamer ook onveilig aan het maken met een blade msr. mvg eric Laatst gewijzigd door ultim@te; 27 juni 2010 om 12:38 | ||
|
| | #9 (permalink) |
|
ff een dagje dremelen en hij staat op zijn pootjes. De gaten die er in zaten waren te klein omdat de Fun-Key retracts net iets groter zijn. Alles aangepast: ![]() Nu het wachten op de servo's en elektronica.
__________________ Floaterjet, Bixler, Voyager, T-REX 600ESP BeastX, T-REX 600ESP BO-105 Politie, T-REX 500ESP lifeliner 3, KDS450 Hughes500 @ SPEKTRUM DX8 RED EAGLES Dordrecht |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 23 maart 2009
|
Hallo Richard Denk ga nu toch even je draadje bezoeken... Mooie heli ...Vervelend he kom ie net terug van vakantie en dan MOET je weer naar het postkantoor ... Ok Suc6 we blijven het volgen.. gr John
__________________ Met mijn staart tussen mijn benen weglopen is niet mijn sterkste kant |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
Haha ja dat zou ook mooi zijn! Dan had het zijn grotere broertje moeten zijn he die 139!
| | |
| | #14 (permalink) |
|
Ja had ik ze maar want dat betekend dat mijn spullen er zouden zijn... Zit te wachten op de servo's en de vertrager uit Hong-Kong.
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juli 2006 Locatie: Hardenberg(OV) Leeftijd: 36
|
Mooie machine! De 109 vind ik een mooie slanke kist, ook erg gaaf met de retracts, net echt Aan de foto te zien mag hij bij de neus nog wat lager staan denk ik, ietsje voorover? Succes met bouwen, zal je voortgang volgen. Gr, Roy
__________________ ( Vario Ecureuil Electric / FF9 2,4Ghz / Vario Schweizer 300 Electric ) http://www.royceweb.com |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |