![]() |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 17 december 2008 Locatie: Peer Leeftijd: 22
|
Hij wordt steeds beter... hij is gewoon fantastisch maar dan zijn al jullie heli's wel. Maar deze is wel het neusje van de zalm maar ook jullie KLM oldie is prachtig.
__________________ ""NEVER CHANGE A WINNING TEAM"" R&S Modelstore |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 29 januari 2007 Locatie: Waregem Leeftijd: 48
|
De som van alle details maken een schaalheli. Tof dat je hem beetje bij beetje verder laat groeien en steeds mooier laat worden. 'k Kijk er al naar uit om hem live te kunnen bewonderen. Heligroeten en geniet van het bouwen, want om te vliegen is het dit jaar het zomertje niet, te warm, te nat, te winderig, pffffffff... Nick |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 9 oktober 2009 Locatie: noord limburg Leeftijd: 56
|
Hoi Jan . Bij leven en wel zijn komt de heli zeker mee naar Enkhuizen volgend jaar . Gr Arjen en Arie .
__________________ organizer RC-heli-shop-funfly 2012 Hirobo Sceadu Hirobo Dauphin 2 Twinjet 212 Graupner |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 7 april 2008 Locatie: Enkhuizen Leeftijd: 45
|
He hallo heren, Zou zeker weer leuk zijn als jullie weer komen en als deze heli mee komt zou dat geweldig zijn. Dus... in de kast dat ding en 30 april 2011 er weer uit voor onze vliegshow.. ![]() Veel vliegplezier en we spreken elkaar. Groet Jan.. |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2006 Leeftijd: 28
|
Zo net terug van vakantie bij Royan in Frankrijk. Zitten we daar op het strand horen we ineens een helikopter met zuigermotor... Vliegt daar gewoon een Bell 47 in de rondte! Wij gelijk opzoek natuurlijk waar deze heli vandaan kon komen, bleek de heli gestationeerd te zijn op het vliegveld van Royan en bij PB Helicopteres te vliegen. Er bleken zelfs 2 vliegende exemplaren te zijn en nog een in onderdelen! Er werden rondvluchten met de machienes gedaan en we konden deze kans om mee te vliegen met een 1op1 exemplaar natuurlijk niet laten liggen. Ik heb daar ook nog dit draadje van mijn Bell laten zien op zijn PC en hij was onder de indruk Het instappen...ik wist dat de heli klein was maar met 3 volwassen mannen aan boord wordt het wel krap aan boord. ![]() Het prachtige uitzicht vanuit de plexiglas koepel. ![]() Je hebt compleet rondomzicht. ![]() Hier vertrekt de heli met de volgende mensen. ![]() Erg gaaf om zo op vakantie de kans te hebben om in het grote voorbeeld te vliegen.
__________________ Hirobo SDX,Freya Bell 222,Freya Eagle 3,Bell 47GS sponsored by www.rc-heli-shop.nl |
| | |
| | #37 (permalink) | |
| Lid sinds: 15 januari 2010 Locatie: Friesland Leeftijd: 32
| Citaat:
Google op pb helicopteres en kwam op Corporate PBH - Template Design by e.lallemand alleen wat lastig dat alles in het Frans is. Laatst gewijzigd door chrisdv; 6 september 2010 om 15:58 | |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juli 2006 Locatie: Hardenberg(OV) Leeftijd: 36
|
Ook al zou het de rest van de vakantie geregend hebben, stuk kon hij niet meer! Geweldige ervaring moet het geweest zijn! Erg tof voor jullie dat de gelegenheid zich voordeed Hoe lang hebben jullie gevlogen? Gr, Roy
__________________ ( Vario Ecureuil Electric / FF9 2,4Ghz / Vario Schweizer 300 Electric ) http://www.royceweb.com |
| | |
| | #39 (permalink) |
|
We zijn 15 minuten weg geweest en het is inderdaat een hoop handen en voeten werk want de piloot spreekt heel weinig engels. Je zou denken dat de luchtvaart voertaal engels wel bekend is maar dat valt toch tegen in Frankrijk. De site is inderdaat hun site ja.
__________________ Hirobo SDX,Freya Bell 222,Freya Eagle 3,Bell 47GS sponsored by www.rc-heli-shop.nl |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Lid sinds: 29 januari 2007 Locatie: Waregem Leeftijd: 48
|
Ja, in Frankrijk verstaan en spreken ze alleen maar Frans hé. In Vlaanderen weten we da al lang, want in dat ander deel van ons landje lijden ze aan dezelfde ziekte... enne, er is maar één oplossing voor! Zelf Frans leren! Nu, of die schitterende heli-ervaring nu in het Engels, Frans of Chinees geweest is, 't zal een prachtervaring geweest zijn. Heligroeten en tot zondag in Hulten, Nick |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Lid sinds: 24 december 2008 Locatie: holland Leeftijd: 41
|
He hallo, Ik vind de andere petjes van Hirobo toch mooier hoor......lol Maar wat een toffe ervaring, ben wel een beetje jaloers. Groetjes en tot volgend jaar op de helimeeting. Bonkie (hughes 500 sceadu).
__________________ Schaalvliegers zijn schaars...dus zal ik helpen waar ik kan.... lol |
| | |
| | #43 (permalink) |
|
Ik had nog wat fotos van van Hulten op de pc staan.. ![]() ![]() ![]() Vond ze wel mooi. Ook zijn de relatief zwake 3152 5,5 kilo servos ook vervangen voor BLS 451s wat wel wat relaxter vliegt.
| | |
| | #45 (permalink) |
|
De piloot zit graag links denk ik. De echte heeft ook een flybar alleen dan zonder de paddles, beetje meer zoals de Bell Huey. Morgen gaat ie een opdrachtje voor de Lucht Mobiele Brigade doen waarbij de heli een barret moet droppen. Ik kon alleen op het laatste moment geen vrij krijgen dus heb ik m deze avond nog even volledig in de zender van Pa kunnen programmeren. Hij gaat morgen de vlucht doen. Nu maar hopen dat mijn afstelling klopt.
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |